Челендж з Reactor Monitor: Як в епоху онлайн-шопінгу заманити покупців у магазин?
Команди з найцікавішими рішеннями співпрацюватимуть з відомим французьким брендом

Популярний французький бренд Kiabi зробив ставку на те, щоб одягнути всю родину в якісні речі за низькими цінами, і не прогадав. Вже 45 років він випускає актуальний та різноплановий одяг, взуття й аксесуари для чоловіків, жінок, дітей, малюків і підлітків.
Бренд має майже півтисячі магазинів в десяти країнах світу; його фішка, окрім стабільно низьких цін і швидкості оновлення колекції, – виключно безпечні і довговічні матеріали. Kiabi намагається бути одночасно і місцем, куди можна ходити всією родиною, і бути на вістрі технологій. Він оголосив конкурс відкритих інновацій, щоб знайти найцікавіші технологічні рішення, які в епоху онлайну зроблять фізичні магазини більш привабливими.
Kiabi Challenge: Майбутнє рітейлу
Ключова індустрія: Retail.
Опис: Kiabi спільно з платформою Agorize оголошують старт спільного проєкту відкритих інновацій з метою пошуку кращих рішень у сфері роздрібної торгівлі. До участі запрошуються стартапи, скейлапи та технологічні компанії, які працюють у галузі рітейлу й розробляють революційні технології для точок продажів, що покращують взаємодію з клієнтами, оптимізовують закупівлі чи управління запасами, а також роблять цю сферу більш екологічно відповідальною.
Челендж проходить у чотирьох категоріях:
- Екологічно дружні рітейл-практики у фізичних магазинах.
- Технології Smart store.
- Клієнтський досвід у магазинах.
- Проривні концепції рітейлу.
Експерти Kiabi ретельно розглянуть всі заявки та відберуть найбільш яскраві команди для подальшого обговорення можливої співпраці.
Дедлайн: 12 листопада 2023 року.
Переваги для команд: Команди, чиї рішення журі визнає найперспективнішими, можуть розраховувати на співпрацю з Kiabi. Десять фіналістів матимуть шанс представити свої проєкти лідерам компанії у сфері інновацій, брендів і нерухомості. Компанія-переможець презентуватиме своє рішення на Mapic Innovation Forum, що відбудеться у 29 листопада у Каннах (Франція), а також отримає можливість провести один день у головному офісі Kiabi.
Як взяти участь: Форма заявки розміщена на платформі Agorize, доступна для заповнення після реєстрації.
Це ще не все!
Mind і платформа відкритих інновацій Reactor.ua збирають найцікавіші челенджі відкритих інновацій, а команда Reactor Monitor допомагає подавати заявку на участь у них.
Більше викликів відкритих інновацій, на які ви можете податись - на платформі Reactor Monitor!