Компанія DHL, яка не змогла продати бізнес в росії, різко підняла ціни на свої послуги
Її основні конкуренти на міжнародному ринку – FedEx та UPS – повністю зупинили свою діяльність у рф

Міжнародна логістична компанія DHL різко підвищила тарифи на свої послуги в росії.
Джерело. Про це повідомило агентство РБК з посиланням на листа, який компанія розіслала своїм клієнтам.
У середньому тарифи зросли на 35%. При цьому вартість доставки вантажів до країн підвищеного ризику подорожчала на 64,6%.
«Відповідно до глобальної політики ціноутворення компанія DHL Express щороку переглядає вартість послуг, беручи до уваги низку факторів, серед яких інфляція, операційні та інші витрати, такі як вартість авіаційних перевезень, автомобілів та їх комплектуючих, ПММ та палива, у тому числі і авіаційного, збільшення тарифів на аеропортові збори. Все це істотно впливає на собівартість наших послуг», – йдеться в листі DHL.
DHL і раніше щороку індексувала ціни, але не більш як на 10%.
Після початку російського вторгнення в Україну DHL припинила доставляти посилки всередині росії, але залишилася на російському ринку, здійснюючи лише перевезення за кордон. При цьому її основні конкуренти на міжнародному ринку – FedEx та UPS – повністю зупинили свою діяльність у рф.
DHL намагалася продати свій російський бізнес, але, як випливає із річної звітності компанії, через зміну умов продажу це «стало неможливо».
Бекграунд. Як повідомлялося, Hyundai продасть свій петербурзький автозавод російській компанії із правом викупу протягом двох років.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].