У 2023 році зріс попит на промокоди іноземних інтернет-магазинів – аналітики порталу Codes
Codes – це інформаційний сервіс, який пропонує безкоштовні промокоди та купони для багатьох відомих брендів

Понад 60% українців хоча б раз купували товари чи послуги онлайн. Попри масову підтримку вітчизняного виробника, починаючи з 2022 року, значна частина споживачів досі віддає перевагу замовленню товарів в іноземних інтернет-магазинах та маркетплейсах.
Найпопулярніші іноземні бренди та магазини
Аналітики інформаційного порталу codes.com.ua зазначають, що у 2023 році промокоди іноземних магазинів та брендів шукають на 30% частіше, ніж торік. Лідери серед країн, в яких найчастіше роблять замовлення, – США, оскільки магазини вирізняються клієнтським сервісом та якістю продукції, та Китай, конкурентна перевага якого – дешеві ціни.
Найчастіше у 2023 році українці замовляють на іноземних сайтах:
- електротовари та техніку, зокрема, застосовуючи промокод Аліекспрес;
- одяг та взуття;
- дитячі товари.
Найчастіше у першому півріччі 2023 року українці шукали та активували промокоди таких інтернет-магазинів:
- китайський маркетплейс AliExpress. Хоча після того, як власник платформи з’явився в переліку спонсорів війни, кількість замовлень суттєво скоротилась;
- Amazon та Ebay – популярні американські маркетплейси;
- Carters – магазин дитячих товарів;
- Gap – ритейлер одягу;
- Victorias Secret – бренд спідньої білизни.
Разом з тим, збільшився попит на товари інтернет-магазинів, які реалізують продукцію зарубіжних брендів в Україні.
Чому українці не відмовляються від іноземних брендів
Ключова причина, чому досі значна частки українців, що купують іноземні бренди, – це співвідношення ціни та якості товару. Зокрема, міжнародні маркетплейси та інтернет-магазини пропонують широкий асортимент різноманітної продукції по доволі вигідних цінах. Разом з тим, ціни завжди нижчі, ніж на українському ринку.
Крім того, для багатьох споживачів важливий саме бренд, а не ціна. Покупці зазначають, що не готові відмовлятись від речей улюблених іноземних виробників, оскільки для них важлива не тільки хороша якість речей, а й змісти, закладені в таких брендах.
Однак ціновий критерій все ж залишається ключовим. У боротьбі за клієнта бренди по всьому світу вдосконалюють сервіс, скорочують строки доставки, укладають угоди з надійними перевізниками, пропонують знижки та приємні бонуси клієнтам. Аналітики Codes відмічають, що саме в періоди міжсезонних розпродажів кількість замовлень та запити на промокоди зростають приблизно у 12 разів.
Codes – це інформаційний сервіс, який пропонує безкоштовні промокоди та купони для багатьох відомих брендів.