Користувачі Telegram зможуть отримувати 50% виручки від показу реклами в їхніх каналах
Однак виводити гроші можна буде лише через блокчейн TON

Засновник Telegram Павло Дуров оголосив, що у березні рекламна платформа Telegram Ad почне працювати у 100 країнах. Учасники зможуть отримувати 50% виторгу від показу реклами в їх каналах.
Наразі канали Telegram генерують 1 трлн переглядів на місяць, і лише 10% їх монетизуються за рахунок реклами, стверджує Дуров.
Однак виводити гроші можна буде лише через блокчейн TON.
«Щоб гарантувати швидкі безпечні платежі та їх виведення, ми будемо використовувати виключно TON, – пише Дуров. – На зразок імен користувачів у Fragment, ми будемо продавати рекламу і ділитися виручкою з власниками каналів у Toncoin».
Дуров не приховує, що розраховує на розвиток екосистеми Toncoin: це створить сприятливий цикл, коли творці контенту зможуть або вивести свої Toncoin, або вкласти їх в просування і апгрейд каналів.
Реклама у месенджері (sponsored messages) з'явилася ще наприкінці 2021 року, але досі була дуже обмеженою. Вона відображається лише у великих пабліках (більше тисячі підписників), не має націлювання за профілем користувача та обмежена 160 знаками, пише сам Telegram.
«Коли вона буде запущена повністю і дозволить Telegram покривати витрати, ми почнемо ділитися виручкою з власниками каналів, в яких відображаються sponsored messages», – обіцяла компанія.
Бекграунд. Як повідомлялося, 28 лютого біткоїн досягнув позначки у $60 тисяч вперше з листопада 2021 року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].