У Румунії поблизу українського кордону побудували залізничний зерновий термінал потужністю 3 млн тонн
Комплекс має стати стратегічним хабом на маршруті до порту Констанца

Grampet Group, найбільший приватний оператор залізничних вантажних перевезень у Румунії, побудував залізничний перевантажувальний термінал у Дорнешті (повіт Сучава) поблизу румунсько-українського кордону, який має стати стратегічним хабом на маршруті до порту Констанца. Про це повідомляє Forbes Romania.
Термінальний комплекс спеціалізується на перевантаженні зерна та іншої сільськогосподарської продукції і здатний щомісяця обробляти вантажопотік обсягом 240 тис. тонн. Нині тривають випробування об’єкта. Інвестор називає спеціалізований залізничний термінал найбільшим в Європі.
Проєкт вартістю 10 млн євро компанія реалізувала в рамках розвитку своєї регіональної залізничної інфраструктури та підтримки України. «Румунія відіграє важливу роль у функціонуванні коридорів солідарності, створених країнами-членами ЄС для полегшення транспортування вантажів з України. Після початку війни залізничні оператори групи Grampet зробили значний внесок у забезпечення безперебійності руху та відновлення основних коридорів на осі Північ – Південь, забезпечивши перевезення понад 1,5 млн тонн вантажів у сполученні з Україною», – зазначив президент Grampet Group Груя Стойко.
Максимальна проєктна потужність термінала становить 3 млн тонн на рік. Об’єкт оснащено станцією навантаження вагонів (довжина – 128 метрів) і станцією розвантаження (довжина – 120 метрів), що дозволяє одночасно завантажувати і розвантажувати вісім вагонів. Як зазначає компанія, потужності комплексу подібні до морських та рчкових терміналів і дозволяють транспортувати продукцію без втрати якості та на повну потужність. Продуктивність перевантаження становить 500 тонн на годину.
«Це визначне досягнення для Grampet, а також для Румунії, і ми хотіли би подякувати нашим українським партнерам і всім, хто був залучений до завершення проєкту», – додав Стойко.
Урочисте відкриття термінала планується одразу після завершення тестового періоду.
Grampet Group – найбільший приватний логістичний оператор у Румунії. Група надає послуги залізничного вантажного транспорту; логістики та перевалки вантажів, будівництва, ремонту та модернізації рухомого складу; виробництва запчастин; ІТ-рішень для залізничних операторів.
Бекграунд. Як раніше повідомляв Mind, в Українському Дунайському пароплавстві запропонували три логістичні маршрути для агроекспорту в обхід українсько-польського кордону. Завдяки їм українські аграрії зможуть доставляти збіжжя у румунські Галац і Констанцу, а також у німецьке місто Регенсбург річковими шляхами.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].