Напередодні Дня Землі: sustainability івент-конференція Garnier Green Beauty
Новини компаній

Напередодні Дня Землі: sustainability івент-конференція Garnier Green Beauty

18 квітня 2024 року – Всесвітньо відомий бренд Garnier підготував унікальну подію, вперше організувавши sustainability івент-конференцію присвяченій Green Beauty

Напередодні Дня Землі: sustainability івент-конференція Garnier Green Beauty

Garnier має відповідальну місію: свідома краса для всіх і кожного. У рамках цієї місії бренд розробив стратегію сталого розвитку Green Beauty, метою якої є зменшення негативного впливу на навколишнє середовище.

Під час заходу, команда Garnier розповіла гостям про досягнення бренду в екологічному напрямку та про глобальні кроки, які він здійснює у напрямку сталого розвитку.

Спікерами від Garnier було підкреслено, що 99% інгредієнтів бренду є веганськими, а уся продукція офіційно схвалена «Cruelty Free International» за міжнародною програмою Leaping Bunny. Вже до 2025 року усі 100% паковань з пластику будуть з можливістю повторного поповнення, придатними до перероблення та компостування, а 100% виробничих об’єктів використовуватимуть поновлювані на 100% джерела енергії.

Окрім загальної екологічної стратегії розвитку бренду, з гостями заходу також поділилися результатами нещодавніх проєктів в рамках Green Beauty, які були реалізовані в Україні. Першим та неймовірно важливим в рамках сьогодення став проєкт «Подбай про енергоживлення лікарень», в рамках якого перераховувалися 10 грн з кожної придбаної одиниці будь-якої продукції Garnier благодійному фонду для обладнання лікарень системами безперебійного енергопостачання з сонячними панелями. В рамках 2 хвиль вдалося зібрати 14 мільйонів гривень, які були спрямовані на облаштування 4 лікарень: 1 хвиля (травень 2023) – Іванківська центральна районна лікарня, Чернігівська обласна дитяча лікарня; 2 хвиля (березень 2024) – Миколаївська обласна дитяча клінічна лікарня та Чернігівська обласна лікарня.

Наступним не менш важливим проєктом, про який дізналися гості з залу, стала акція «Надай друге життя пакованням Garnier», метою якого є збирання використаних пластикових паковань косметичних засобів Garnier та їх подальшої переробки. Для участі необхідно лише принести використані та чисті пластикові паковання засобів Garnier до корзини поруч з касою й отримати купон на 25 грн знижки на наступну покупку засобів Garnier за кожне здане паковання. Наразі корзини для збору пластикових паковань Garnier встановлені у 73 магазинах мережі Watsons та у 127 магазинах мережі Eva, де за період жовтень 2023 – лютий 2024 вдалося зібрати понад 2,6 тонни пластику. Амбіційна мета для бренду на 2024 рік – зібрати 5 тонн пластику.

У 2024 році по бренду Garnier запланована освітня місія, яка спрямована на залучення молодого покоління. У цьому контексті серед гостей події були студенти столичних вишів, котрі мали можливість ознайомитися з важливими проєктами у сфері сталого розвитку. Такий формат взаємодії був покликаний надихнути молодь на активну участь у розв'язанні екологічних проблем та сприяти формуванню їхньої свідомої еко позиції.

Напередодні Дня Землі: sustainability івент-конференція Garnier Green Beauty

У івент-конференції, окрім Garnier, також брали участь спікери, що мають місію активно підіймати питання екологічності та сталості в Україні, всупереч повномасштабному вторгненню. Вони ділилися своїми знаннями та власним досвідом, наголошуючи на важливості збереження навколишнього середовища.

Тетяна Шевченко, Business Development Director Factum Group, провела презентацію на тему «Еко – (не) на часі», надаючи цінні відомості та розглядаючи актуальні питання екології в сучасному світі.

Антоніна Пашніна, старша менеджерка зі сталого розвитку L`Oreal Україна, поділилася ініціативами компанії L`Oreal в галузі сталого розвитку, підкреслюючи важливість внеску кожного у збереження планети.

Марина Ковальчук від ГО «Let's do it, Ukraine» розповіла про важливість цифрового прибирання та інші свідомі екозвички в щоденному житті.

Віталій Годзула, комерційний директор Releaf Paper в Україні, у власному виступі привернув увагу до альтернативи класичного паперу та можливостей застосування опалого листя у виробництві.

Людмила Циганок, генеральної директорки «Офісу сталих рішень», та президентки Professional Association оf Environmentalists оf The World, привернула увагу до важливості прийняття сталих рішень у всіх сферах життя.

Завершився захід виступом Ксенії Шнайдер, співзасновниці та креативної директорки українського апсайкл бренду KSENIASCHNAIDER, котра поділилася своїми думками про вплив екології на моду, необхідність свідомого споживання одягу та розповіла, як її бренд активно працює над цими питаннями та звідки черпає натхнення.

Напередодні Дня Землі: sustainability івент-конференція Garnier Green Beauty
Ксенія Шнайдер, співзасновниця та креативна директорка українського апсайкл бренду KSENIASCHNAIDER

У рамках івенту-конференції був організований майстер-клас з апсайклінгу, де гості мали можливість разом з дизайнеркою надати друге життя своїм старим речам, створивши новий елемент у власному гардеробі. Також на заході працював сортувальний корнер, який мав на меті ознайомити гостей з важливістю та правильністю сортування паковань для їх належної подальшої переробки. Крім цього, кожен мав можливість пройти інтерактивне тестування на перевірку власного стилю життя на екологічність – «Твоє sustainable передбачення», що дозволяє оцінити свої екологічні звички та дізнатися, як вони впливають на навколишнє середовище.

Напередодні Дня Землі: sustainability івент-конференція Garnier Green Beauty

Garnier – всесвітньо відомий експерт у сфері краси.

Продукція з природних інгредієнтів та з застосуванням найновіших технологій – це те, що ми робимо для вас та вашої впевненості. Понад 100 років ми створюємо засоби для краси та догляду за собою. Наша мета – зробити ваше життя простішим, а передові наукові розробки у сфері краси та догляду  доступнішими.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло