російський «Совкомфлот» перейменовує нафтові танкери, що потрапили під санкції США
Компанія залишається найбільшим у світі власником танкерів класу «Афрамакс», кожен з яких здатен перевозити приблизно 700 000 барелів нафти

російська державна нафтова танкерна компанія перейменувала деякі зі своїх суден на честь міст країни після санкцій з боку США.
Про це пише Bloomberg.
ПАТ «Совкомфлот» підпав під санкції у лютому в рамках заходів, запроваджених США у зв'язку з другим роком війни в Україні. Чотирнадцять танкерів компанії також були додані до списку іменних суден Міністерства фінансів США, у результаті чого їхня загальна кількість зросла до 21.
Танкери також змінили свої прапори з габонських на російські, що дасть рф більшу впевненість у тому, як вона може їх використовувати. Хоча перейменування може здатися зухвалим, воно, однак, зробить ці судна – і їхні асоціації з росією – більш відвертими.
На додаток до створення тіньового флоту для транспортування своєї нафти, перебуваючи під західними санкціями, росія значною мірою покладається на гігантський танкерний флот «Совкомфлоту», щоб забезпечити рух своєї нафти. Компанія залишається найбільшим у світі власником танкерів класу «Афрамакс», кожен з яких здатен перевозити близько 700 000 барелів нафти, згідно з даними Clarkson Research Services Ltd., підрозділу найбільшого світового суднобудівного брокера.
За даними агентства Bloomberg, щонайменше чотири танкери рф змінили свої назви й перейшли під інший прапор – до росії з Габону:
Танкери часто змінюють назви після того, як потрапляють під санкції, щоб дистанціюватися від списків у санкційних базах даних, хоча їх можна ідентифікувати за унікальними й незмінними номерами, зареєстрованими в Міжнародній морській організації.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що всі нафтопереробні заводи Індії відмовляються приймати російську нафту, що перевозиться танкерами ПАТ «Совкомфлот», через санкції США.
Приватні та державні переробники, включно з найбільшим – Indian Oil Corp. – припинили приймати вантажі, якщо вони перевозяться танкерами «Совкомфлоту», пише видання. Переробники ретельно перевіряють власників кожного судна, щоб переконатися, що вони не пов'язані з компанією або іншими групами, що потрапили під санкції.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].