Discuss Discuss
Челендж з Reactor Monitor: Банк шукає рішення Generative AI для персоналізації онлайн-спілкування з клієнтами
Відкриті інновації

Челендж з Reactor Monitor: Банк шукає рішення Generative AI для персоналізації онлайн-спілкування з клієнтами

Кращим командам – спільна робота над POC і потенційне партнерство

Челендж з Reactor Monitor: Банк шукає рішення Generative AI для персоналізації онлайн-спілкування з клієнтами

Схоже, проникнення штучного інтелекту в усі сфери бізнесу і людського життя вже не спинити. Енергетика і банкінг, рітейл та медицина, агро й логістика – в усіх галузях починають розуміти, на що здатна ця технологія і який бізнес-профіт вона може принести. Дедалі частіше компанії звертаються до інноваційних команд за рішеннями на основі штучного інтелекту. Зараз у серії «Челендж з Reactor Monitor» є декілька активних запитів на технології ШІ, серед них – челендж на участь у конкурсі стартапів SLINGSHOT 2024, виклик від Visa й конкурс на участь в акселераційних програмах H-FARM.

Нині до них додається ще один – з банківської сфери, на рішення з використанням технології генеративного штучного інтелекту.

Створення персоналізованого контенту за допомогою технології Generative AI

Ключова індустрія: Banking.

Опис: Цей банк має мільйони клієнтів по всьому світу та є одним з найвідоміших і найповажніших у країнах Латинської Америки. Він часто звертається до технологічних команд за новітніми рішеннями у різних сферах банківських послуг – наприклад, сьогодні спливає дедлайн подачі заявок на попередній запит від цього банку на рішення із запобігання шахрайству у продуктах страхування життя.

Банк має намір запровадити персоналізоване онлайн-спілкування з клієнтами та шукає інноваційне рішення на основі генеративного штучного інтелекту, що допоможе створювати зображення і відео, які можна було б інтегрувати у віртуальний чат.

Вимоги до рішення:

  • контент має бути персоналізованим для кожного клієнта та відповідати його потребам;
  • контент має створюватися у режимі реального часу;
  • цільова аудиторія контенту – всі клієнти банку, від молоді до пенсіонерів;
  • рішення має бути іспаномовним або мати мовну версію іспанською, воно працюватиме у Колумбії.

Дедлайн: 7 червня 2024 року.

Переваги для команд: спільна робота над POC та/або потенційне партнерство з глобальним банком.

Як взяти участь: Форма заявки розміщена на платформі Finnovating, доступна для заповнення після реєстрації.