Провідний український виробник цукру вийде на роздрібний ринок під власним брендом
Компанія також планує продавати під власним брендом молоко

Агрохолдинг «Астарта» планує випускати цукор і молоко під власним брендом.
У своєму інтерв'ю для Forbes.ua генеральний директор компанії Віктор Іванчик зазначив, що це буде поступовий процес.
Поки що планується випускати невеликі обсяги, наприклад, кілька тисяч тонн цукру – поточного року та десятки тисяч – наступними роками, що становить невеликий відсоток виробництва, яке зараз складає до 400 000 тонн цукру щорічно.
Крім того, компанія також планує продавати молоко під своїм брендом, оскільки вона є найбільшим промисловим виробником молока в Україні. Продукцію із сировини «Астарти» вже можна придбати в супермаркетах під іншими відомими брендами.
У I кварталі 2024 року «Астарта» продала 69 500 тонн цукру, що на 37% більше, ніж торік, і знизила ціни на більшість продукції, зокрема на цукор, на 6%.
«Астарта» – один із найбільших агрохолдингів в Україні, заснований 1993 року Віктором Іванчиком.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що у 2023 році «Астарта» поставила на глобальні ринки 44 країн понад 1 млн тонн продукції. Експортна виручка зросла на 17% проти 2022 року і становила 325 млн євро.
Цукор, соєві олія і шрот «Астарти» постачалися переважно на ринки країн Європи.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].