Український pet-tech-застосунок Bubibo вийшов на ринки США, Мексики та Канади
Інвестиції у проєкт перевищують 40 млн гривень

Застосунок Bubibo, розроблений українськими розробниками для власників домашніх тварин, було випущено на ринки США, Мексики та Канади. Починаючи з березня цього року, він успішно працює в Україні, а вже у травні було ухвалено рішення розширити його на західний ринок.
Про це йдеться у пресрелізі компанії.
В Україні застосунок має найбільший функціонал. У деяких країнах користувачам буде запропонована повноцінна екосистема з усіма можливостями, тоді як в інших країнах буде доступний лише догтренінг. Наразі Bubibo підтримується шістьма мовами.
У майбутньому планується розширити продукт на інші ринки і розширити його функціонал: продавати товари для тварин або додати календар вакцинацій. Розробники розповіли, що наразі застосунок тестується в європейських країнах, його запуск планується протягом 1,5–2 місяців. Точні деталі щодо країн-учасниць тестування будуть визначені під час його проведення.
Інвестиції у проєкт становлять понад 40 млн гривень, що передбачає експансію на інші ринки. Планується розвивати продукт і фінансування на ринках, що виявляться найпривабливішими. Запуск MVP-версії в Україні обійшовся у 15 млн гривень.
Компанія підтвердила, що це власні кошти, наразі не було залучено зовнішнього фінансування. Щодо оцінки компанії, то в Bubibo відповіли, що наразі не можуть її оцінити через стрімкий темп розвитку.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що український виробник зоотоварів Suziria Brands розпочав експорт кормів для котів і собак під брендом Savory на два нових ринки – до Нідерландів і Польщі.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].