У освітніх закладах Житомирщини підтримують ментальне здоровʼя учнів за допомогою анімованих коміксів – ОДА

У освітніх закладах Житомирщини підтримують ментальне здоровʼя учнів за допомогою анімованих коміксів – ОДА

Одним із ключових інструментів донесення інформації став комікс «Ден і Рора проти корпорації С»

У освітніх закладах Житомирщини підтримують ментальне здоровʼя учнів за допомогою анімованих коміксів – ОДА
Фото: Житомирська ОДА

У навчальних закладах Житомирщини розпочалися навчальні бесіди щодо збереження власного ментального здоров’я за допомогою анімованого коміксу «Ден і Рора проти корпорації С». Він став одним із ключових інструментів донесення інформації.

Про це повідомила Житомирська ОДА.

У освітніх закладах Житомирщини підтримують ментальне здоровʼя учнів за допомогою анімованих коміксів – ОДА

«Учні уважно переглянули всі серії коміксу, зупиняючись на важливих моментах та обговорюючи їх з учителем. Такий інтерактивний підхід дозволив глибше зрозуміти й засвоїти інформацію. Паралельно для учнів, які мають проблеми зі слухом, текст усної мови коміксу транслював сурдоперекладач, що забезпечило повну доступність матеріалу для всіх учасників», – йдеться у повідомленні.

Наголошується, що навчальний продукт, використовуючи розважальну форму та просту зрозумілу мову, розповідає про вправи, які допомагають долати прояви стресу, тривоги та депресії.

Уточнюється, що комікс складається із семи серій, які можна переглянути на каналі Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» на платформі YouTube та Дія.Освіта.

У освітніх закладах Житомирщини підтримують ментальне здоровʼя учнів за допомогою анімованих коміксів – ОДА

Як зауважили в ОДА, освітній серіал «Ден і Рора проти корпорації С» розробив Координаційний центр КМУ в межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?». Зазначається, що комікс є частиною заходів «Місяця обізнаності про ментальне здоров’я», який відзначається протягом травня 2024 року.


Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що психоемоційний стан українських учнів погіршився удвічі за останній навчальний рік.

Половина опитаних вчителів зазначили нестабільний психоемоційний стан учнів. У 2021/2022 році про це заявляв 21% педагогів, а нині – приблизно 40%. Водночас дві третини респондентів наголосили, що школярі почали більше втомлюватися.

Також серед тенденцій у психоемоційному стані, що зростають, – тривожний стан, напруженість і зниження мотивації до навчання. Втім у дослідженні наголошують, що опитування переважно стосується 10-класників.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло