Молочна компанія «Волошкове поле» інвестувала 1,6 млн євро в лінію з виробництва глазурованих сирків
Литовська автоматизована лінія дозволить виготовляти додаткові 4 тис. сирків щогодини

ПрАТ «Юрія» (Черкаси), виробник молочної продукції під ТМ «Волошкове поле», інвестувало у модернізацію своїх виробничих потужностей 1,6 млн євро і запустило нову лінію з виробництва глазурованих сирків.
Про це повідомив генеральний директор підприємства Андрій Табалов.
«Це одна з найбільших інвестицій підприємства у 2024 році обсягом 1,6 млн євро. Литовська автоматизована лінія «PAKMA» дозволить виготовляти додаткові 4 тисячі сирків щогодини й підвищить потужність виробництва глазурованих сирків на 40%. Ця масштабна інвестиція була запланована в рамках модернізації ПрАТ «Юрія» на 2024 рік і є свідомим рішенням у такий нелегкий для країни час», – написав він у Facebook.
Як повідомлялося, виробник молочної продукції під ТМ «Волошкове поле» у 2023 році інвестував 1,5 млн євро в установку лінії «Тетрапак», щоб подвоїти виробництво ультрапастеризованого молока, яке планується реалізовувати на внутрішньому ринку та експортувати.
Підприємство у 2023 році отримало 46,773 млн грн чистого збитку проти 85,34 млн грн чистого прибутку роком раніше. Дохід підприємства скоротився на 1,35% – до 1,6 млрд грн, активи в 1,5 раза – до 1,048 млрд грн, боргові зобов'язання на 24,7% – до 1,279 млрд грн. Водночас чисельність персоналу зросла на 14 осіб – до 913 співробітників.
ПрАТ «Юрія» є правонаступником Черкаського міськмолокозаводу з проєктною потужністю 25 тонн переробки сировини на день.
Компанія має дочірні підприємства «Юрія-2» – мережу фірмових магазинів і кіосків у Черкасах та «Юрія-транс» – автотранспортне підприємство, що доставляє сировину й матеріали на переробку, продукцію в торговельні точки, а також надає інші транспортні послуги.
Сировинною зоною підприємства є Черкаська, Кіровоградська, Полтавська, Київська та Вінницька області. Збір молока здійснюється більш ніж у 200 населених пунктах.
Бенефіціарами підприємства є Олександр та Андрій Табалови.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що в лютому 2024 року Україна збільшила обсяги експорту молочних продуктів на 22% у порівнянні із січнем.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].