ШІ-маркетплейс перевірених розробників Wild.Codes залучив $25 000 non-equity інвестицій. Тепер команда готується до pre-seed раунду з оцінкою $3 млн
За якої умови стартапу вдасться швидко отримати нові інвестиції

Український ШІ-маркетплейс перевірених розробників Wild.Codes залучив $25 000 non-equity інвестицій від YEP Accelerator та UMAEF’s u.ventures. Компанія здобула перемогу під час Demo Day акселераційної програми YEP. Переможця, серед шести інших команд, обирали члени журі – представники венчурних фондів.
Wild.codes отримав найбільшу суму балів від усіх інвесторів, згідно з критеріями оцінки. «Пітч СЕО компанії був найкращим, а для заходу такого формату це важливий фактор при оцінці учасників», – пояснює член журі та інвестиційний менеджер Flyer One Ventures Олег Каризький.
Перша спроба фаундерів розбудувати бізнес була у 2015 році: спочатку ідея полягала у відкритті ІТ-аутсорсера. Тоді компанія називалася Wild Web Art. «У 2022 вирішили перейти у модель маркетплейсу, бо зрозуміли, що такий запит є на ринку і на базі цього можемо реалізувати продуктове рішення, яке легше масштабувати», – коментує CEO компанії Сергій Лаврінчук.
Команда має вже провалідовану бізнес-модель. Клієнти Wild.Codes – стартапи. Заробляє компанія на відсотку: додає його до зарплатні технічних експертів. «Наші клієнти одразу можуть побачити розробників, які їм підходять, з ціною за місяць. Крім цього, вони більше не платять ні за що», – пояснює фаундер.
Стартапу вже вдалося залучити три активних клієнти. Серед них: німецька компанія у сфері страхових технологій Friendsurance та американський стартап Mobilo, який розробляє цифрові візитні картки. Виграні кошти команда планує витратити на залучення нових клієнтів на американському ринку, маркетинг та тестування гіпотез.
«Компанія працює на великому ринку. У 2024 році він не так активно росте, як раніше, але попит на розробників у світі буде високим ще довгий час», – говорить Каризький. І наводить приклад: у портфелі Flyer One Ventures є український стартап Awesomic, який розробляє платформу для поєднання компаній з перевіреними дизайнерами, вони продемонстрували, що сервіс з пошуку перевіреного спеціаліста має попит.
У планах Wild.codes – відкривати pre-seed раунд на $300 000 з оцінкою $3 млн. «Мають хороші шанси залучити фінансування до кінця цього року за умови, що вони покажуть зростання MRR. $25 000 non-equity фінансування, які вони виграли, дадуть сильний поштовх», – коментує співзасновник венчурного фонду ZAS Ventures Андрій Зінчук.
Наразі команда не розголошує MRR, але планує зрости на 100% до кінця року.