Як проєкт «Пліч-о-пліч» єднає співробітників і посилює командний дух
Новини компаній

Як проєкт «Пліч-о-пліч» єднає співробітників і посилює командний дух

Ініціатива «Пліч-о-пліч» покликана познайомити працівників офісу зі специфікою роботи сейлз-департаменту на практиці

Этот текст также доступен на русском
Як проєкт «Пліч-о-пліч» єднає співробітників і посилює командний дух

У великому бізнесі робота на результат передбачає злагоджену співпрацю усіх департаментів. Відтак, у компанії AB InBev Efes Ukraine проходить ініціатива «Пліч-о-пліч», покликана познайомити працівників офісу зі специфікою роботи сейлз-департаменту на практиці.

Колеги з різних відділів, які безпосередньо не займаються продажами, виїжджають на торгові точки разом з торговими представниками дистриб’ютора і допомагають оновлювати і розставляти продукцію, змінювати цінники, перевіряти асортимент, вивчати попит, одним словом, мають можливість не лише зануритися у тонкощі продажів, а й оцінити, наскільки цікавою і водночас непростою є робота менеджерів з продажу та торгових представників.

Цього року традиційно всі департаменти компанії з Київського офісу, а також із Чернігівської та Миколаївської броварень вкотре зібралися разом, щоб підтримати сейлз-команду, здобути досвід продажів і зрозуміти, що ж потрібно для того, щоби продукт успішно продавався.

Як проєкт «Пліч-о-пліч» єднає співробітників і посилює командний дух
Олександр Чапча, директор з продажів AB InBev Efes Ukraine

«Цей проєкт створили, щоб встановити успішну, тісну і плідну колаборацію між броварнями, різними департаментами офісу та відділом продажів. Щоб кожен співробітник розумів, як працює відділ продажів, що впливає на продажі, як зробити так, щоб вони були ефективними і як це непросто – продавати», – говорить директор з продажів Олександр Чапча.

А потім цей процес набув рис фану, це перетворилося скоріше на тімбілдінг, що стало несподіваним навіть для мене: коли у людей, які працюють на рутинних процесах – на броварнях, в офісі – після виходу «в поля» з’являється інноваційність, креативність, з’являється багато ідей. Це потроху перетворилося у своєрідне свято, свято колаборації відділу продажів і представників інших відділів.

Цікавий відстрочений ефект цієї події, каже Олександр. Після першого досвіду «в полях» співробітники, приходячи у торгові точки, дивляться на представленість товару зовсім по-іншому, вони хочуть розставити продукцію краще, поправити цінники, у них прокидається талант продавця. Є навіть такі, що домовляються про встановлення нашого обладнання на певних торгових точках. Я дуже вдячний, зокрема, співробітнику з Чернігова, який домовився з одним з магазинів, і ми встановили там наш холодильник. Це було неймовірно круто, і це і є наслідком роботи проєкту «Пліч-о-пліч», – ділиться Олександр Чапча.

Як проєкт «Пліч-о-пліч» єднає співробітників і посилює командний дух

Ще один позитивний ефект від такого досвіду – отримання зворотного зв’язку. Багато наших співробітників, відвідуючи торгові точки, краще розуміють стандарти продажів, дають зворотний зв’язок командам чи своїм безпосереднім керівникам, як можна покращити ситуацію з нашою продукцією, які треба внести зміни, щоб товар продавався краще.

Крім того, це прекрасний інструмент тімбілдінгу: люди зустрічаються, бачать одне одного, знайомляться з торговими представниками, що в наш час дуже важливо. Це такий день єднання команди, затвердження спільних цінностей компанії, спільних цілей, – продовжує Олександр.

Тобто користь від проєкту «Пліч-о-пліч» стосується не лише продажів – це єднає і зміцнює команду, це створює здорову дружню атмосферу підтримки і взаємовиручки, яка сприяє подальшому розвитку компанії.

І я дуже вдячний кожному за участь у цьому дні, бо тут важливий внесок кожного співробітника. Сукупно це і формує міцне підгрунтя злагодженої ефективної роботи, яка позитивно позначається і на продажах, звісно, – підсумовує Олександр.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло