Гендиректор МАГАТЕ їде на Курську АЕС, щоб «зібрати докази можливих атак на станцію з боку ЗСУ»

Гендиректор МАГАТЕ їде на Курську АЕС, щоб «зібрати докази можливих атак на станцію з боку ЗСУ»

За словами Гроссі, реактори на Курській АЕС з відкритим ядром мають аналогічну будову з реакторами Чорнобильської АЕС

Гендиректор МАГАТЕ їде на Курську АЕС, щоб «зібрати докази можливих атак на станцію з боку ЗСУ»
фото DR

Генеральний директор Міжнародного агентства з атомної енергії (МАГАТЕ) Рафаель Гроссі відвідає Курську атомну електростанцію (АЕС) через зростання ризиків пошкодження енергооб'єкта.

В інтерв'ю газеті Financial Times Гроссі заявив, що прибуде до Курська на запрошення москви вже наступного тижня, щоб обговорити ситуацію з керівництвом АЕС і зібрати докази можливих атак на станцію з боку України.

Наразі Курська АЕС «технічно знаходиться в межах досяжності артилерії» ЗСУ, наголосив Гроссі.

«І, оскільки йдуть бойові дії, я дуже стурбований», – додав він.

Гроссі також нагадав, що два атомних реактори станції під Курськом, які повністю функціонують сьогодні, мають аналогічну будову з реакторами Чорнобильської АЕС.

«Ядро реактора повністю відкрите. Я відвідував кілька таких станцій. Можна гуляти навколо та бачити паливні елементи», – пояснив експерт небезпеку прямого удару по АЕС.

Раніше «Росатом» уже заявляв про виявлення на території Курської АЕС уламків і фрагментів збитих ракет 8 серпня, однак не підтвердив факт прямого обстрілу АЕС та енергетичної інфраструктури.

Раніше МЗС України заявляло, що ЗСУ не планують і не бажають атакувати Курську АЕС.

Курська АЕС розташована приблизно за 40 км на захід від Курська. Це одна з найбільших станцій у росії. У її складі – чотири енергоблоки, два з яких продовжують працювати на тлі активних дій ЗСУ в регіоні.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло