Disney завершила злиття з індійською Reliance на $8,5 млрд
Очікується, що новостворена JioStar конкуруватиме з Netflix та Amazon на індійському ринку розваг з оцінкою у $28 млрд

JioStar, новостворена компанія внаслідок злиття медіабізнесу Reliance Industries Ltd. та індійського підрозділу Walt Disney Co., націлена захопити значну частку національного ринку розваг обсягом $28 млрд, де зараз домінують Netflix Inc. та Amazon.com Inc.
Про це пише Bloomberg.
За словами віцеголови підприємства Удая Шанкара, стримінговий сервіс планує досягти цієї мети, пропонуючи доступні опції для індійських споживачів, чутливих до цін. Компанія, яка вже охоплює 750 млн з 1,4 млрд населення Індії, розроблятиме цифрові продукти та рішення для «багатьох Індій в Індії».
JioStar має права на стримінг і трансляцію широкого спектру контенту – від крикету та футболу до голлівудських фільмів і драм. З понад 50 млн підписників на платформах JioCinema та Hotstar компанія вже займає провідну позицію у стримінговій індустрії.
Reliance інвестувала 115 млрд рупій ($1,4 млрд) у спільне підприємство для його розвитку. Хоча щорічні витрати на права на трансляцію спортивних подій залишаються викликом, керівництво бачить значний потенціал зростання через розширення охоплення крикету та залучення нових рекламодавців.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що Disney та Reliance отримали дозвіл на злиття на $8,5 млрд.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].