Капітаном китайського корабля, який імовірно пошкодив кабелі в Балтійському морі, виявився росіянин
За попередніми даними, пошкодження кабелів могло бути спричинене або спущеним якорем, або використанням донного тралу

Капітаном китайського вантажного судна Yi Peng 3, якого підозрюють у пошкодженні підводних кабелів у Балтійському морі, виявився громадянин росії.
Джерело. Про це повідомляє Bild з посиланням на джерела у силових структурах.
Китайське судно привернуло увагу данських військових через дивний маршрут його руху, пише Bild. Про те, що капітаном Yi Peng 3 є росіянин, стало відомо лише після зупинки вантажного корабля, зазначає видання. Інші подробиці затримання поки що не розкриваються.
До розслідування інцидентів підключилася федеральна поліція Німеччини, яка співпрацює з Фінляндією та Швецією. Німецький корабель берегової охорони направлений до місць події для вивчення обставин.
Згідно з попередніми даними, пошкодження кабелів могло бути спричинене або спущеним якорем, або використанням донного тралу, повідомляє Bild.
Фінська газета Helsingin Sanomat раніше повідомляла, що судно Yi Peng 3 знаходилося в данських водах у супроводі патрульного судна, а його маршрут проходив поблизу кабелю C-Lion1 у момент появи повідомлень про його пошкодження.
Про розрив кабелю C-Lion1 стало відомо 18 листопада. За даними фінського оператора Cinia Oy, причиною став «зовнішній вплив», при цьому не виключається версія про навмисне пошкодження.
Кабель C-Lion1, введений в експлуатацію у 2016 році, має довжину 1173 км та з'єднує фінську Сантахаміну з німецьким Ростоком. Він є ключовим каналом зв'язку між Фінляндією та Центральною Європою. Послуги кабелю тимчасово призупинено, а ремонтні роботи планується завершити за 15 днів.
Пізніше з'ясувалося, що 17 листопада було пошкоджено ще один підводний кабель, який з'єднує Литву та Швецію. За словами технічного директора литовського оператора Telia Андрюса Шемешкявічуса, це спричинило зниження швидкості інтернету в Литві на третину. Обидва кабелі – C-Lion1 і литовсько-шведський – перетинаються на ділянці площею всього 10 квадратних метрів, зазначив Шемешкявічус:
«Оскільки обидва були порвані, очевидно, що тут не було випадкового скидання якоря з одного корабля, і може йтися про щось. більш серйозному».
Бекграунд. Нагадаємо, європейська влада підозрює, що кабелі в Балтійському морі пошкодила росія.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].