Шляхи співпраці бізнесу та благодійних фондів: у Києві пройшла конференція “Небайдужі”
Організаторами заходу виступили ініціатива “Щедрий вівторок” та бюро соціальних проєктів Zagoriy Foundation

3 грудня в Києві з нагоди міжнародного дня благодійності «Щедрий вівторок» відбулася конференція «Небайдужі». Ключовою темою заходу, в якому взяли участь представники бізнесу та благодійних фондів, стала трансформація соціальної відповідальності бізнесу під час війни.
Конференцію було організовано ініціативою «Щедрий вівторок» та бюро соціальних проєктів Zagoriy Foundation. У фундації зазначили, що співпраця бізнесу та благодійних організацій наразі відіграє ключову роль у підтримці економіки та військових зусиль в Україні.
«Бізнес і фонди не конкурують, а доповнюють один одного, пропонуючи різні рішення для різних потреб. Важливими аспектами є локалізація підтримки, об'єднання бізнесів на платформах для соціальної відповідальності та чітке формулювання запитів від фондів до бізнесу», – підкреслили організатори заходу.
Офлайн-подію відвідали понад 250 представників бізнесів, медіа, благодійних та громадських організацій. У семи панелях та індивідуальних виступах взяли участь 37 спікерів з експертизою у сфері соціальних проєктів, в тому числі Геннадій Карлінський (WOG), Олена Плахова (Нова Пошта), Андрій Шувалов (Фонд Сергія Притули), Каріне Полянська (Uklon) та інші.
На конференції підіймалося питання ефективної реалізації благодійних проєктів з дотриманням економічних законів воєнного стану та було представлено реальні кейси. Крім того, було презентовано результати щорічного дослідження сфери благодійності Zagoriy Foundation, а також посібник для топ-менеджерів українського бізнесу «Гід із корпоративної соціальної відповідальності», створеного на основі десятків інтерв’ю з бізнесами, громадським сектором та креативними спільнотами.
Співзасновниця Zagoriy Foundation, українська медіаекспертка та меценатка Катерина Загорій модерувала панель «Бізнес та фонди. Лайфгаки взаємодії», яка стала для учасників конференції можливістю проаналізувати взаємодію між фондами та підприємцями, оцінити бар’єри, які виникають між ними та шляхи їх подолання. Серед іншого було визначено високий потенціал спеціалізованих соціальних платформ, що могли б сприяти підвищенню публічності фондів та полегшили пошук оптимальних форматів співпраці з ними для бізнесу.
«Якщо соціальна відповідальність – це дії, які сприяють розвитку бізнесу в майбутньому, то кращих умов, ніж завершення війни, нині важко уявити. Тому бізнес створює власні фонди, проявляє солідарність, йде у партнерства, які раніше не міг собі уявити. Він набуває компетенцій громадського дієвця, а організації громадського сектору, своєю чергою, – управлінські, бізнесові. Цей досвід небайдужості може змінити стосунки у трикутнику держава-бізнес-громадський сектор», – зауважила Ірина Угнівенко, креативна стратегиня Zagoriy Foundation.
«Щедрий вівторок» – це міжнародний благодійний рух, що виник у США у 2012 році, а в Україні розвивається з 2018 року за підтримки Zagoriy Foundation та низки інших благодійних фондів.
Zagoriy Foundation – сімейне бюро соціальних проєктів, засноване у 2015 році Катериною та Глібом Загоріями. Місія фундації – уможливлювати позитивні сценарії майбутнього України. З цією метою Zagoriy Foundation реалізує та підтримує проєкти, спрямовані на розвиток та підтримку спільнот та громад, а також численні дослідження ключових чинників розвитку культури благодійності та інші напрямки.