Volkswagen допустив масштабний витік даних в мережу про 800 тисяч електромобілів
Дані зберігалися у відкритому доступі, в тому числі про машини політиків і спецслужб, і стали ціллю зловмисників

Дані про 800 тисяч електромобілів виявилися доступними в інтернеті.
Про це пише німецький журнал Der Spiegel.
За інформацією журналістів, кілька терабайтів даних спеціального додатку Volkswagen для водіїв електромобілів протягом кількох місяців зберігалися практично у відкритому доступі в хмарному сховищі Amazon.
Таким чином вдалося відстежити точну інформацію про переміщення приблизно 460 тисяч електромобілів марок Volkswagen, Seat, Audi та Skoda у Німеччині та за її межами.
Під удар потрапили, зокрема, політики, поліцейські та працівники спецслужб. Наприклад, виявилося легко встановити, чия машина регулярно паркувалася біля однієї з будівель Федеральної розвідувальної служби або їздила на військову авіабазу ВПС США в Рамштайні.
Der Spiegel зазначає, що витік стався через помилку Cariad – дочірню компанію VW, створену для розробки платформи для всіх електромобілів концерну.
Про цю діру в безпеці інформатор повідомив IT-експертам та журналістам. Після їхнього звернення до розробників доступ до даних було закрито.
Як пише видання, депутат парламенту землі Нижня Саксонія від партії «Зелених» Надя Вайпперт та депутат бундестагу від ХДС Маркус Грюбель дозволили Der Spiegel вивчити дані їхніх автомобілів як експеримент.
Авторам статті вдалося встановити, що машина Наді Вайпперт регулярно паркується біля будівлі ратуші в громаді Тоштедт у Нижній Саксонії, біля місцевого ландтагу, а також перед спортивним клубом, до якого вона ходить, біля улюбленої пекарні Вайпперт та біля офісу фізіотерапевта.
Маркус Грюбель регулярно їздить до будинку для людей похилого віку до батька, а іноді – до місць дислокації військових частин, оскільки він є членом комітету бундестагу з оборони.
Обидва політики були обурені такими витоками даних. На думку Грюбеля, такі помилки не зміцнюють довіру до німецької автомобільної промисловості.
«IT-експертиза виробників явно потребує покращення», – сказав депутат журналістам.
Бекграунд. Нагадаємо, нещодавно стало відомо, що Volkswagen вирішив скоротити 35 000 робочих місць у Німеччині. Перемовини із профспілками, що мали зупинити страйки, тривали 70 годин.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].