Renault зміцнила свої позиції завдяки митам Трампа
Лідер авторинку Франції майже не має продажів у США, тому нові тарифи його майже не торкнулися

Французький автовиробник Renault виявився у виграшній позиції під час торгової війни Трампа. Компанія майже не має продажів у США, тому 25% мито на імпортні автомобілі на неї практично не впливає, на відміну від конкурентів: Toyota, Volkswagen, General Motors і Hyundai.
Про це повідомляє Financial Times.
Дві третини продажів Renault припадає на Європу, де вплив американських мит менший. У компанії менші виробничі потужності та географічна присутність у США порівняно з іншими автовиробниками. Також компанія виробляє менше автомобілів, але з вищою маржею.
Компанія збирається збільшити частку електромобілів у структурі продажів з 12% до 20%. Також Renaul хоче скоротити відставання від Toyota на європейському ринку гібридних авто. Зараз японський автовиробник контролює 48% ринку в регіоні, тоді як частка французів становить 20%.
FT стверджує, що хоча Renault напряму не постраждала від мит, загальне уповільнення глобального ринку та хаос, спричинений діями США, можуть негативно вплинути на плани компанії. Ціна акцій автовиробника впала на 9% після оголошення Трампом мит. Це свідчить про занепокоєння інвесторів щодо непрямого впливу торгової війни.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Audi зупиняє експорт автомобілів до США через тарифи Трампа. Всі автівки, ввезені до США після 2 квітня, будуть тимчасово затримані й не передані дилерам.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].