Google визнали частково винною в монополізації ринку онлайн-реклами

Google визнали частково винною в монополізації ринку онлайн-реклами

Компанія називає це своєю перемогою

Google визнали частково винною в монополізації ринку онлайн-реклами
Фото: Gettyimages

Завершився судовий розгляд стосовно звинувачення Google у створенні монополії у галузі реклами в інтернеті. Суд визнав компанію частково винною, але Google називає це рішення своєю перемогою.

Про це повідомляє The Register.

Суддя постановила, що Google незаконно тримає монополію на ринку серверів для публікації реклами DoubleClick for Publishers і рекламної біржі Ad Exchange та нав'язує використання цих сервісів у парі. Суд не знайшов порушень у діяльності рекламних сервісів Google для рекламодавців. 

Позов подали в січні 2023 року. Уряд звинувачував Google у домінуванні в усіх трьох ключових ланках рекламного ланцюга: продажу місця для реклами на сайтах, купівлі цього місця рекламодавцями та організації аукціонів між ними. Видання повідомляє, що представниця Google Лі-Енн Малголланд зазначила, що «виграно половину справи» і компанія буде оскаржувати іншу половину рішення. Юристи Google вважають, що суд неправильно трактував антимонопольні закони.

Суд визнав, що придбання Google компаній DoubleClick і AdMeld не порушує антимонопольне законодавство. Це зменшує ймовірність подальшого поділу рекламного бізнесу компанії. Антимонопольні ризики для Google не зникли. Уже наступного тижня стартує нове слухання стосовно звинувачення компанії в монополії у галузі інтернет-пошуку. 

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що суд у рф оштрафував Google за розголошення даних про загиблих в Україні російських військових. Згідно з рішенням суду, компанію оштрафували на $45 тисяч.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло