У МЗС Франції «великоднє перемир’я» путіна назвали маркетинговою операцією – Politico

У МЗС Франції «великоднє перемир’я» путіна назвали маркетинговою операцією – Politico

Міністр закордонних справ Франції заявив, що таке рішення було спробою рф завоювати довіру США

У МЗС Франції 	«великоднє перемир’я» путіна назвали маркетинговою операцією – Politico
Фото: Getty Images

Міністр закордонних справ Франції Жан-Ноель Барро вважає, що так зване великоднє перемир'я, оголошене російським диктатором путіним, було маркетинговою операцією, щоб завоювати довіру президента США Дональда Трампа.

Про це повідомляє агентство Politico.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

Барро сказав, що тимчасове «перемир'я», яке путін оголосив у суботу, і в порушенні якого Київ негайно й неодноразово звинувачував москву, було лише для видимості.

«Великоднє перемир'я», про яке путін оголосив дещо несподівано, було маркетинговою операцією, операцією чарівності, спрямованої на те, щоб не дати президенту Трампу виявити нетерпіння та гнів», – наголосив глава МЗС Франції.

У агентстві зазначили, що, оскільки зусилля Трампа з досягнення миру між росією та Україною зайшли у глухий кут, президент США дедалі більше розчаровувався, вдаючись до заяв, що «розлючений» через путіна, одночасно критикуючи президента Володимира Зеленського.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що «великоднє перемир’я» путіна підриває мирний план Трампа щодо України. Воно, за словами аналітиків, не виправдало сподівань США.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло