У МЗС Франції «великоднє перемир’я» путіна назвали маркетинговою операцією – Politico
Міністр закордонних справ Франції заявив, що таке рішення було спробою рф завоювати довіру США

Міністр закордонних справ Франції Жан-Ноель Барро вважає, що так зване великоднє перемир'я, оголошене російським диктатором путіним, було маркетинговою операцією, щоб завоювати довіру президента США Дональда Трампа.
Про це повідомляє агентство Politico.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
Барро сказав, що тимчасове «перемир'я», яке путін оголосив у суботу, і в порушенні якого Київ негайно й неодноразово звинувачував москву, було лише для видимості.
«Великоднє перемир'я», про яке путін оголосив дещо несподівано, було маркетинговою операцією, операцією чарівності, спрямованої на те, щоб не дати президенту Трампу виявити нетерпіння та гнів», – наголосив глава МЗС Франції.
У агентстві зазначили, що, оскільки зусилля Трампа з досягнення миру між росією та Україною зайшли у глухий кут, президент США дедалі більше розчаровувався, вдаючись до заяв, що «розлючений» через путіна, одночасно критикуючи президента Володимира Зеленського.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що «великоднє перемир’я» путіна підриває мирний план Трампа щодо України. Воно, за словами аналітиків, не виправдало сподівань США.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.