Китайські ритейлери втратили продажі у США
Temu та Shein втратили 23% продажів порівняно з попереднім тижнем

Інтернет-ритейлери Shein та Temu зазнали двозначного падіння продажів за тиждень. Це сталось після того, як роздрібні ціни пішли вгору через зростання мит у США.
Про це повідомляє Bloomberg.
Продажі Shein у США впали на 23% порівняно з попереднім тижнем, коли ще не було підвищення цін. Покупки на Temu за цей самий період скоротилися на 17%. Це різке падіння контрастує зі сплеском продажів у березні та на початку квітня. Існує ризик подальшого зростання цін і для великих американських ритейлерів. Компанії на кшталт Walmart Inc. та Target Corp. поки не підвищували ціни, однак деякі китайські постачальники вже заявили, що не покриватимуть вартість мит.
Temu та Shein сильно залежать від китайського ланцюга постачання. Обидві компанії підвищили ціни з 25 квітня, коли їхні операційні витрати різко зросли через нові мита. Temu майже повністю переклала нові мита Трампа на американських споживачів щодо товарів, що постачаються напряму з Китаю – ціни деяких із них майже подвоїлися.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що цінні папери компаній з Індії відреагували на атаки по Пакистану. З 13 секторів ринку дев’ять пішли в мінус.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].