Продажі електромобілів Xiaomi впали
Це сталося після смертельної аварії в березні та звинувачень у неправдивій рекламі

Продажі електромобіля Xiaomi SU7 у Китаї значно знизилися після смертельної аварії в березні та звинувачень у неправдивій рекламі. У квітні замовлення впали до приблизно 36 000 одиниць – це на 55% менше, ніж у березні.
Про це повідомляє Bloomberg,
Зниження продовжилося у травні. Також зменшилися обсяги постачань: із 7200 авто у третій тиждень квітня до 5200 – у другий тиждень травня. Причиною падіння стали наслідки аварії, у якій загинули троє людей, а також скандал навколо SU7 Ultra. Понад 300 клієнтів хочуть скасувати замовлення через оманливу рекламу конструкції капота.
Інциденти вдарили не лише по репутації, а й по фінансових показниках: акції компанії в Гонконзі впали на 1,4%. Раніше, у лютому та березні, SU7 демонстрував позитивну динаміку продажів, але у квітні попит різко скоротився. Видання зазначає, що Китайська асоціація автодилерів також фіксує стабільне падіння продажів із середини квітня.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Samsung та Xiaomi зустрілись, щоб обговорити можливу угоду про електромобілі. Генеральні директори компаній провели зустріч у Пекіні.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].