У сегменті вживаних авто українці найчастіше обирають бензинові — Інститут досліджень авторинку
Однак їхня частка зросла лише на 0,92 в.п у січні-квітні порівняно з аналогічним періодом торік

У сегменті вживаних автомобілів найпопулярнішими залишаються бензинові авто (43,88%), хоча їхня частка зросла лише на 0,92 в.п у січні-квітні порівняно з аналогічним періодом торік.
Про це повідомляє Інститут досліджень авторинку.
Аналітики зазначають, дизель потроху втрачає позиції -2,13 в.п., хоча зберігає вагому частку – 28,43%. Електромобілі поступово закріплюються – їхня частка зросла на 2,54 в.п., до 7,09%. Легковики з газобалонним обладнанням продовжують втрачати актуальність – їхня частка зменшилась майже на 2 в. п. до 17,9%, тоді як гібриди продовжують займати малу нішу 2,46%, проте демонструють незначне зростання.
Водночас у сегменті нових автомобілів зміни значно помітніші. Найбільше зростання зафіксовано в гібридів, які за рік подвоїли свою частку – з 14,87% до 27,27% +12,40 в.п. Аналітики зазначають, що таким чином, гібриди фактично вийшли на друге місце, поступаючись лише бензиновим авто. Дизель втратив понад 6 в.п., знизившись до 20,44%, а бензин – на понад 5 в.п. до 37,55%. Така динаміка свідчить про поступовий відхід покупців нових авто від традиційних типів пального.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що в Європі продажі Tesla впали вдвічі. При цьому загальні продажі електромобілів у ЄС зростають.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].