«ДТЕК Київські електромережі» запустив новий сервіс у месенджерах
Він називається «Що, як і чому?» і відповідає на найпопулярніші запити клієнтів

«ДТЕК Київські електромережі» пропонує клієнтам новий сервіс у чат-ботах у Viber і Telegram. Він функціонує цілодобово.
Про це повідомляє пресслужба ДТЕК.
У новому чат-боті «Що, як і чому?» будуть всі найчастіші запитання клієнтів із відповідями на них. Зокрема можна дізнатися про те, коли подавати показники лічильника, що робити при зникненні світла, що робити в разі відключення за неуплату тощо.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що ДТЕК та Octopus Energy розпочнуть програму зі встановлення сонячних електростанцій. СЕС встановлять для бізнесу та держустанов.
:
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].