Катастрофа Ан-24 в росії – це наслідок неможливості відремонтувати літаки без західних деталей – експерти
Гендиректор авіакомпанії «Ангара» попросив у влади дозволу літати на 50-річних літаках Ан-24 та Ан-26 через відсутність нової техніки

Літак Ан-24, який зазнав аварії в Амурській області росії 24 липня з 43 пасажирами та 6 членами екіпажу на борту, був випущений майже 50 років тому.
Про це пише The Moscow Times із посиланням на дані порталу Russianplanes.
Борт із номером RA-47315 був зроблений, згідно з даними, у січні 1976 року на київському авіаційному заводі «Авіант». Отже, він відпрацював практично весь відведений виробником строк експлуатації, але продовжував перевозити пасажирів.
За останні сім років із літаком сталося як мінімум чотири інциденти, серед яких відмова генератора та радіостанції під час польоту.
Ан-24, що розбився, належав авіакомпанії «Ангара», яка є одним з основних авіаперевізників на внутрішніх повітряних маршрутах Східного Сибіру. Згідно із сайтом Росавіації, парк компанії до авіакатастрофи налічував 14 літаків, зокрема 11 Ан-24, а також 14 вертольотів.
Борт здійснював рейс Хабаровськ – Благовіщенськ – Тинда. Він не зміг приземлитися в кінцевому пункті з першої спроби, після чого пішов на друге коло і зник з радарів. Пізніше його фюзеляж, що палав, було виявлено на схилі гори за 15 км від Тинди. У катастрофи ніхто не вижив.
У січні цього року гендиректор компанії «Ангара», за даними Reuters, попросив дозволити польоти на 50-річних літаках Ан-24 та Ан-26 через відсутність нової техніки. У результаті сертифікат льотної придатності літака, що розбився, був продовжений до 2036 року.
Також російська влада обговорювала продовження на десять років терміну служби літаків Як-40.
Після того як росія розпочала повномасштабну війну проти України, російська цивільна авіація опинилася під міжнародними санкціями. Країни Заходу, зокрема США та держави Євросоюзу, запровадили заборону на постачання росії не лише нових літаків, а й запасних частин.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].