Західні санкції посилюють ізоляцію Калінінграда – СЗР
Санкції поглиблюють соціально-економічні дисбаланси в регіоні і дестабілізують логістику

Після запровадження санкцій 2022 року витрати росії на транзит вантажів зросли, особливо на маршрутах до Калінінградської області, яка не має сухопутного сполучення з рештою території рф.
Про це інформує пресцентр Служби зовнішньої розвідки України (СЗР).
Раніше більшість постачань здійснювали через Литву, однак через квоти й обмеження цей маршрут значно втратив доступність, ідеться в повідомленні.
Навантаження змістили на морські шляхи: якщо 2019 року каботаж становив 0,4 млн тонн, то 2024-го лише компанія «Оборонлогистика» перевезла понад 2 млн тонн, зазначає СЗР. Вона додала, що поромна інфраструктура виявилася перевантаженою – «черги, дефіцит місць і скорочення флоту ускладнюють постачання».
«Малий бізнес опинився в найгіршому становищі: великі оператори завчасно резервують місця завдяки адміністративному ресурсу, фактично витісняючи дрібних перевізників із ринку. Санкції не лише дестабілізують логістику, але й поглиблюють соціально-економічні дисбаланси в регіоні, демонструючи вразливість системи», – резюмує пресслужба.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що президент України Володимир Зеленський ввів у дію санкції РНБО проти понад 90 російських компаній, які постачають рідкісноземельні метали воєнно-промисловому комплексу рф.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].