Hugo Boss підвищить ціни у світі, щоб компенсувати вплив нових тарифів США
Корекція вартості стартує з колекцій Spring 2026, Китай залишиться винятком

Німецький модний дім Hugo Boss AG оголосив про план глобального підвищення цін, щоб частково компенсувати вплив тарифів США.
Про це повідомляє Bloomberg.
Зміни набудуть чинності зі стартом колекцій Spring 2026, повідомив фінансовий директор компанії Ів Мюллер під час конференц-дзвінка у вівторок. При цьому Китай, де попит залишається слабким, не потрапить під корекцію. За словами Мюллера, протягом останніх чотирьох-п'яти років Hugo Boss проводив «дуже помірну» цінову політику, роблячи ставку на «відмінне співвідношення ціни та якості».
Рішення йде в руслі аналогічних кроків таких брендів, як Hermès, Adidas та Nike, які вже підвищили ціни у США. Частка американського ринку у продажах Hugo Boss становить близько 15%, і приблизно половина товарів для США постачається з Європи, головно з Туреччини.
Акції компанії у Франкфурті зросли на 0,4% після публікації квартального звіту з результатами, що перевищили прогнози, та підтвердження річного прогнозу. Генеральний директор Даніель Грідер, який проводить ребрендинг для приваблення молодшої аудиторії, прагне утримати зростання завдяки суворому контролю витрат.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що світові ринки зростають на очікуваннях зниження ставок ФРС. Інвестори роблять ставку на підтримку економіки США попри ознаки її уповільнення.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].