Класичний PR більше не працює: HAVAS PR стає HAVAS Red
Новини компаній

Класичний PR більше не працює: HAVAS PR стає HAVAS Red

Український офіс приєднується до глобальна мережа PR та комунікацій у складі групи HAVAS

Класичний PR більше не працює: HAVAS PR стає HAVAS Red

Український офіс HAVAS PR оголосив про ребрендинг та приєднання до глобальної мережі HAVAS Red, що об’єднує офіси у понад 20 країнах. Відтепер агенція працюватиме як комунікаційна агенція повного циклу, поєднуючи PR, креатив, стратегічні комунікації та інфлюєнс-маркетинг.

Це відповідь на виклик часу: побудова іміджу людей, брендів та організацій вже давно вийшла за межі класичного PR. Тож послуги агенції послідовно розширювалися та розвивалися у відповідь на запити й потреби клієнтів. Поруч із стратегічним та PR-відділами агенції сформувався повноцінний креативний департамент для запуску інтегрованих кампаній в усіх каналах, а також розвивається напрям інфлюєнс-маркетингу.

Класичний PR більше не працює: HAVAS PR стає HAVAS Red

«Стратегічні комунікації – це шлях бренду до серця аудиторії, який пролягає скрізь, де його можуть почути потенційні споживачі. Ми читаємо ЗМІ, відвідуємо івенти, залипаємо у соцмережах і дослухаємось до лідерів думок. У комунікаційній стратегії маємо передбачити, як у кожній точці дотику зв’язати бренд із людиною, – коментує трансформацію Дарʼя Черкашина, СЕО HAVAS Red Україна. – Класична PR-стратегія не вирішує таких викликів – вони потребують системної побудови іміджу бренду 360°. А креатив – це мультиплікатор будь-якої комунікації: без нього можна обійтись, але він робить контакт сильнішим і глибшим».

HAVAS Red – глобальна мережа PR та комунікацій у складі групи HAVAS, яка поєднує глобальний досвід із локальною експертизою у кожній країні. У 2025 році HAVAS Red було визнано PR-мережею року за версією Campaign Global і найкращою агенцією у континентальній Європі за версією PRovoke Media. Тепер український офіс офіційно приєднується до цієї мережі, відкриваючи нові можливості для клієнтів.

Класичний PR більше не працює: HAVAS PR стає HAVAS Red

«Офіційний запуск в Україні демонструє нашу підтримку та відданість всієї групи HAVAS ринку, нашим співробітникам та клієнтам, – зазначає Джеймс Райт, Global CEO HAVAS Red Network та голова HAVAS PR Network. – В України великий потенціал для зростання, оскільки країна продовжує відновлюватися, і ми пишаємося тим, що стоїмо пліч-о-пліч з нашими колегами та клієнтами у цей вирішальний час. Ми можемо виконувати роботу світового рівня у будь-яких обставинах, адже в Україні є неймовірно обдаровані креативники та стратеги. Їхній досвід у поєднанні з нашими глобальними можливостями у сфері даних, технологій та штучного інтелекту створює потужну пропозицію для клієнтів».

HAVAS Red: що означають зміни

  • Глобальний підхід. Український офіс отримує доступ до досвіду та найкращих практик агенцій із понад 20 країн. Це дозволяє надавати ще більш інтегровані та впливові рішення, які резонують як із локальною, так і з міжнародною аудиторіями.
  • Комунікації на 360°. PR – це лише частина послуг. HAVAS Red розробляє комплексні комунікаційні стратегії, наповнені сенсами та креативом, які інтегрують всі медіаканали для максимального впливу.
  • Локальна адаптація. Група HAVAS працює в Україні вже більш ніж 30 років, накопичивши чималий досвід та реалізувавши сотні проєктів для українських клієнтів. Тож глобальні практики та рішення під час розроблення стратегічних комунікацій узгоджуватимуться із локальною специфікою.

Тренди комунікацій 2025 року

HAVAS Red прагне стати не просто постачальником послуг, а справжнім партнером у зростанні своїх клієнтів. Це означає очолювати тренди, а не наздоганяти їх.

  • Інтегровані комунікації. Авторська модель Merged Media, за якою працює HAVAS Red в усьому світі, поєднує PR, креатив, історії та емоційний досвід. Завдяки цьому клієнти отримують цілісні рішення, які працюють ефективно в усіх каналах.
  • Застосування ШІ. В українському HAVAS вже діє підрозділ фахівців із ШІ, які постійно вивчають нові інструменти штучного інтелекту та можливості для їхнього ефективного використання у комунікаціях та робочих завданнях.
  • Made vs. Paid. Традиційні медіа втрачають свою значимість порівняно з медіаканалами, які здатні створювати самі бренди. Замість того щоб боротися за місце поруч з іншими, бренд може створити власний простір, де звучатиме лише його голос: новий сервіс, унікальне місце розміщення тощо. HAVAS Red допомагає клієнтам вибудовувати цей простір стратегічно: від ідеї до контенту, який формує довіру та зв’язок.

В Україні HAVAS Red залишається частиною рекламно-комунікаційної групи Havas Village.

Havas Village є частиною міжнародної мережі Havas Group

За свою історію компанії групи здобули понад 100 престижних нагород, серед яких Effie Awards та шортлісти Каннських левів, а також незмінно перебувають у топі рейтингів маркетингових агенцій. Історія групи почалася у 1994 році від заснування у Києві креативної агенції Euro RSCG New Europe.

Відтоді Havas Village вже понад 30 років безшовно поєднує маркетинг і комунікації. Натепер до склдау групи входять сім агенцій: HAVAS Ukraine, HAVAS Red, HAVAS Engage, HAVAS Digital Kyiv, BigWig, Forward Media та THE ONE agency.

З початком повномасштабної війни група ініціювала створення AIDA Foundation, діяльність якої зосереджена на допомозі військовим, дітям з інвалідністю, а також на підтримці мистецьких проєктів.

Дізнайтеся про всі наші можливості підсилити ваш бренд можна на новому сайті агенції

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло