Google запускає функцію Preferred Sources для персоналізації пошуку

Google запускає функцію Preferred Sources для персоналізації пошуку

Користувачі зможуть обирати улюблені сайти та бачити їхні матеріали вище в результатах пошуку

Google запускає функцію Preferred Sources для персоналізації пошуку
Фото: Gettyimages

Google офіційно запускає нову функцію Preferred Sources, яка дозволяє користувачам налаштовувати результати пошуку, віддаючи перевагу певним сайтам або виданням.

Про це повідомляє Engadget.

Обрані джерела відображатимуться у спеціальних розділах «Top stories» або «From your sources». Можна додати будь-яку кількість ресурсів, наприклад улюблений блог чи новинний портал. Для цього достатньо ввести назву видання в меню налаштувань під час пошуку й оновити сторінку.

Функція вже тестувалася з червня та протягом найближчих днів стане доступною англомовним користувачам у США й Індії. Вибрані джерела зберігатимуться в акаунті, а ті, хто брав участь у тестуванні, побачать свої попередні налаштування. Для медіа це відкриває нову можливість залучення аудиторії – вони зможуть заохочувати читачів додавати їх до списку «улюблених джерел».

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Perplexity AI запропонувала $34,5 млрд за Chrome, хоч сама компанія коштує вдвічі менше. Стартап прагне отримати мільярдну аудиторію браузера Google на тлі конкуренції в ШІ-пошуку та регуляторного тиску.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло