У Німеччині заборонили Apple рекламувати годинники як «вуглецево-нейтральні»

У Німеччині заборонили Apple рекламувати годинники як «вуглецево-нейтральні»

Суд Франкфурта визнав, що компанія ввела споживачів в оману щодо екологічності продукту

У Німеччині заборонили Apple рекламувати годинники як «вуглецево-нейтральні»
Фото: Gettyimages

Суд у Франкфурті заборонив Apple рекламувати Apple Watch як «вуглецево-нейтральний продукт», задовольнивши скаргу екологічних організацій.

Про це повідомляє Reuters.

Колегія суддів постановила, що заяви компанії про кліматичну нейтральність не мали достатніх підстав і порушували німецьке законодавство про конкуренцію. Apple раніше позиціонувала свій смартгодинник як «перший CO₂-нейтральний продукт компанії». В обґрунтування цього твердження корпорація посилалася на програму в Парагваї, де висаджує евкаліптові дерева для компенсації викидів.

Представник Apple заявив, що рішення суду загалом підтверджує «серйозність підходу компанії до досягнення кліматичної нейтральності», але відмовився коментувати можливість подання апеляції. Водночас у ЗМІ повідомляється, що компанія планує відмовитися від використання маркування «carbon neutral» для годинників, аби відповідати новим правилам ЄС, які набудуть чинності у вересні 2026 року.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Маск подав до суду на Apple та OpenAI за «монополізацію ринку» – Reuters. Бізнесмен звинуватив їх у незаконній змові з метою придушення конкуренції у сфері штучного інтелекту/

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло