У Німеччині заборонили Apple рекламувати годинники як «вуглецево-нейтральні»
Суд Франкфурта визнав, що компанія ввела споживачів в оману щодо екологічності продукту

Суд у Франкфурті заборонив Apple рекламувати Apple Watch як «вуглецево-нейтральний продукт», задовольнивши скаргу екологічних організацій.
Про це повідомляє Reuters.
Колегія суддів постановила, що заяви компанії про кліматичну нейтральність не мали достатніх підстав і порушували німецьке законодавство про конкуренцію. Apple раніше позиціонувала свій смартгодинник як «перший CO₂-нейтральний продукт компанії». В обґрунтування цього твердження корпорація посилалася на програму в Парагваї, де висаджує евкаліптові дерева для компенсації викидів.
Представник Apple заявив, що рішення суду загалом підтверджує «серйозність підходу компанії до досягнення кліматичної нейтральності», але відмовився коментувати можливість подання апеляції. Водночас у ЗМІ повідомляється, що компанія планує відмовитися від використання маркування «carbon neutral» для годинників, аби відповідати новим правилам ЄС, які набудуть чинності у вересні 2026 року.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Маск подав до суду на Apple та OpenAI за «монополізацію ринку» – Reuters. Бізнесмен звинуватив їх у незаконній змові з метою придушення конкуренції у сфері штучного інтелекту/
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].