Apple зобов’язує постачальників упроваджувати роботизацію у виробництво
Компанія прагне зменшити залежність від ручної праці та підвищити стабільність ланцюга постачань

Apple змінила політику співпраці з партнерами: відтепер автоматизація виробничих процесів стала обов’язковою умовою для укладання контрактів.
Про це повідомляє «Межа».
Якщо раніше компанія лише рекомендувала впроваджувати роботизовані рішення, то тепер постачальники мусять самостійно фінансувати модернізацію та встановлювати сучасні системи. Нова вимога охоплює всі ключові продукти – iPhone, iPad, Mac та Apple Watch. Вона має на меті знизити залежність від ручної праці, вирівняти якість виробництва в різних країнах, зменшити ризики, пов’язані з нестачею кадрів і геополітичною нестабільністю та скоротити витрати в довгостроковій перспективі.
Водночас такий підхід створює фінансовий тиск на постачальників: значні витрати на закупівлю та інтеграцію обладнання вже знижують рентабельність окремих компаній. Паралельно Apple продовжує інвестувати в «зелені» ініціативи в ланцюгу постачань. Компанія підтримує партнерів у переході на енергоефективне обладнання та екологічні матеріали, щоб досягти повної вуглецевої нейтральності до 2030 року.
Бекграунд. Раніше Mind повідтомляв, що Apple і Samsung виступили проти рекламної кампанії Xiaomi. Обидві компанії надіслали попередження через провокативні оголошення, що висміюють їхні флагмани.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].