Реклама в місцевих регіональних ЗМІ має більш важливе значення, ніж вважалося раніше, - результати дослідження
Новини компаній

Реклама в місцевих регіональних ЗМІ має більш важливе значення, ніж вважалося раніше, - результати дослідження

Опитування Medialister свідчить, що відмовляючись від реклами у новинних медіа бізнес ігнорує близько 28% дорослого населення

Реклама в місцевих регіональних ЗМІ має більш важливе значення, ніж вважалося раніше, - результати дослідження

Нове дослідження у сфері медійної реклами показало, що місцеві регіональні ЗМІ – обласні та міські онлайн-видання – мають значно більший вплив на поведінку споживачів, ніж вважалося раніше.

За даними Medialister, чверть відвідувачів регіональних новинних сайтів перевіряють інформацію п’ять і більше разів на день. При цьому середній показник готовності до покупки у таких читачів сягає 66%, що вдвічі вище, ніж у середньому по населенню.

Експерти наголошують, що саме ця «читаюча і думаюча» аудиторія є найціннішою для брендів: люди шукають більше інформації, уважніше стежать за новинами і краще реагують на рекламні повідомлення.

Дані також свідчать, що відмова від реклами у новинних медіа означає ігнорування близько 28% дорослого населення.

Дослідження розвінчує й міф про «репутаційний ризик»: показники довіри до брендів не відрізняються, незалежно від того, поруч із якими матеріалами (воєнна хроніка, економіка, спорт чи культура) розміщується реклама.

Попри втому від інформаційного потоку, майже 60% любителів ексклюзивних новин стежать за ними уважніше, ніж рік тому. Це означає, що локальні ЗМІ залишаються найефективнішим майданчиком для бізнесу, який прагне донести свій меседж до зацікавленої аудиторії та забезпечити широке висвітлення в ЗМІ.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло