Продажі IKEA знижуються другий рік поспіль через цінову стратегію та слабкий споживчий попит
Компанія скоротила ціни в середньому на 10% за два роки, намагаючись втримати покупців на тлі інфляції та спаду на ринку житла

IKEA повідомила, що її щорічні продажі знизилися вдруге поспіль, оскільки компанія продовжує зменшувати ціни, аби привабити покупців із обмеженим бюджетом та зміцнити позиції на конкурентному ринку.
Про це повідомляє Reuters.
Після суттєвого підвищення цін під час пандемії через перебої в ланцюгах постачання, найбільший у світі виробник меблів за останні два роки знизив середні ціни на 10%. Це рішення стало реакцією на високу інфляцію та падіння попиту на меблі й товари для дому, що спостерігається через слабкість ринків житла у всьому світі.
У 2025 фінансовому році, який завершився 31 серпня, глобальні роздрібні продажі IKEA скоротилися на 1% (або на 0,3% з урахуванням валютних коливань) – до 44,6 мільярда євро ($51,9 млрд). Водночас кількість проданих товарів збільшилася на 3%, а також зросла відвідуваність магазинів і кількість клієнтів.
Генеральний директор Inter IKEA Йон Абрагамссон Рінг зазначив, що зменшення цін стало можливим завдяки незалежності компанії від фондового ринку, що дозволяє діяти з довгостроковою перспективою спільно з франчайзі. За його словами, у більшості з 63 ринків компанії споживачі мають обмежені фінансові можливості, а рівень споживчої впевненості помітно знизився за останні роки.
Попри зростання митних тарифів у США, IKEA поки що не підвищувала ціни на цьому ринку, намагаючись покривати додаткові витрати власними силами, хоча компанія не виключає можливість майбутнього коригування цін. Абрагамссон Рінг також зазначив, що угода між ЄС і США забезпечує передбачуваність для бізнесу, і компанія зацікавлена у збереженні стабільності таких умов.
Найбільший франчайзі IKEA – Ingka Group, який володіє магазинами у 31 країні, також повідомив про зниження річних продажів на 1,6% до 39 мільярдів євро. Проте обсяг проданих товарів зріс на 1,6%, що свідчить про збереження інтересу покупців до продукції бренду.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Акції Salesforce зросли після прогнозу прискореного зростання доходів до 2030 року. Компанія очікує понад $60 мільярдів виручки, готує викуп акцій на $7 мільярдів і посилює позиції в AI завдяки злиттю з Informatica.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].