ШІ-консультант у Дії обробляє 85% звернень громадян –Федоров
Технологія надає консультації більш ніж зі 150 послуг та працює цілодобово

Від моменту як «Дія» запустила консультанта на базі штучного інтелекту, він провів понад 500 тисяч діалогів.
Про це він написаву Telegram.
За словами Міністра цифрової трансформації України Михайла Федорова, асистент опрацьовує 85% усіх запитів громадян.
«Майбутнє – за агентивними державами. Ми продовжуємо рухатися до формату взаємодії, де українці отримуватимуть послуги миттєво й зручно. ШІ-консультант – один із ключових інструментів для посилення команди підтримки в Дії», – написав Федоров.
.
Він також відзначає, що 15% випадків, у яких штучний інтелект не зміг допомогти, були унікальними та вимагали залучення оператора. Загалом ШІ-асистент може розпізнавати продукти, проблеми та розуміє їх контекст, що дозволяє живим працівникам зосередитися на складніших зверненнях.
Бекграунд. Як раніше писав Mind, у застосунку «Дія» активно впроваджують штучний інтелект, який значно змінює підхід до надання державних послуг. За даними Мінцифри, уже понад 52% звернень у застосунку обробляються ШІ-консультантом без участі оператора.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].