Штати можуть заарештувати ще понад 30 танкерів біля Венесуели

Штати можуть заарештувати ще понад 30 танкерів біля Венесуели

Націлювання на вантажі венесуельського походження, за словами експертів та аналітиків, призведе до короткострокових затримок експорту та може відлякати частину судновласників

Штати можуть заарештувати ще понад 30 танкерів біля Венесуели
Фото: Getty Images

Понад 30 нафтових танкерів, які перебувають під санкціями США та працюють у Венесуелі, можуть опинитися під ударом Вашингтону після того, як Берегова охорона США захопила супертанкер із вантажем венесуельської нафти.

Про це повідомляє агентство Reuters.

За словами аналітиків, дії США, що посилюють тиск Трампа на уряд президента Венесуели Ніколаса Мадуро, змусили багатьох судновласників, операторів та шипінгові агенції насторожитися; деякі з них тепер переглядають плани виходу з венесуельських вод найближчими днями.

Націлювання на вантажі венесуельського походження, за оцінками експертів та аналітиків, призведе до короткострокових затримок експорту й може відлякати частину судновласників. Раніше Вашингтон не переривав експорт венесуельської нафти, яка транспортувалася через посередників на суднах третіх країн.

У агентстві зазначили, що захоплений супертанкер, який група з управління ризиками ідентифікувала як Skipper, є частиною «тіньового» флоту суден, що перевозять санкційну нафту до найбільших пунктів призначення. Такі танкери дедалі частіше використовують трейдери й перевізники, які мають справу з венесуельською нафтою, відтоді як США запровадили санкції проти країни – члена ОПЕК.

Попередні санкції, пов'язані з венесуельськими суднами чи нафтовими потоками, призводили до того, що завантажені танкери тижнями й навіть місяцями чекали відправлення, аби уникнути конфліктів.

У середу у венесуельських водах або біля її узбережжя перебувало понад 80 суден, які були завантажені нафтою або чекали на завантаження, з них понад 30 – під санкціями США.

Глобальний «тіньовий» флот налічує 1423 танкери, з яких 921 підпадає під санкції США, Великої Британії або ЄС, за даними морського аналітичного центру Lloyd's List Intelligence. Зазвичай це старі судна з непрозорою структурою власності, які ходять без страхового покриття від провідних страховиків і не відповідають вимогам, що їх висувають великі нафтові компанії та чимало портів.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Україна та США обговорили відбудову країни після війни. Українська сторона вже підготувала пропозиції щодо 20 базових пунктів фундаментального документа, що покликаний визначити шляхи завершення війни та відновлення економіки.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло