Одеський порт п'ятий день працює від генераторів через російську атаку
Це змінило структуру зернових перевезень на експорт – вантажі везуть у напрямку західних прикордонних переходів
Станом на 18 грудня ситуація із забезпеченням електроживлення в портах Великої Одеси залишається складною.
Про це пише Elevatorist.
В Одеському порту живлення досі відсутнє, інформації щодо строків його відновлення та можливих лімітів наразі немає. Стивідорні компанії п'ятий день працюють від генераторів.
П’ятиденна зупинка приймання вантажів у портах змінила структуру зернових перевезень на експорт, повідомили в Укразалізниці. Так, частка вагонів, що прямують у напрямку західних прикордонних переходів зросла до 12%, тоді як у напрямку портів зменшилася до 88%. Зазвичай ці показники становлять 8% і 92% відповідно.
Оператор припортових станцій ЦТС повідомив, що з портів майже тиждень не вивозили вантажі – все навантажувалось, але не вивантажувалось. На торги наразі виставляють лише ту кількість вагонів, яку гарантовано зможуть забезпечити.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що в порту Одеси 12 грудня в результаті удару російської ракети «Іскандер» спалахнуло судно, на борту якого були контейнери компанії AKSA – великого турецького виробника дизельних, бензинових і газових генераторів та електростанцій.
У ніч проти 13 грудня Одещина пережила одну з наймасованіших повітряних атак рф – окупанти пошкодили об'єкти цивільного призначення, енерго- та промислової інфраструктури.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].














