Спонсорство світового рівня: як обрати і що потрібно знати брендам
Точка зору

Спонсорство світового рівня: як обрати і що потрібно знати брендам

Три фактори успішного партнерства на прикладі співпраці з UFC, які допоможуть досягти мільярдних аудиторій

Спонсорство світового рівня: як обрати і що потрібно знати брендам
Фото: скріншот з відео / ufc.com

Легендарний Майкл Джордан колись казав, що талант може виграти гру, але тільки команді під силу виграти чемпіонат. Насправді ж, чітка командна робота важлива не тільки в спорті. У нашому повсякденному житті, у стосунках і насамперед в бізнесі – дуже важливо відчувати підтримку, поділяти спільні цінності і дивитися в одному напрямку, адже тільки так можна досягти успіху.

Деякі люди помилково думають, що бути спонсором – це ніби грати в одні ворота. Тобто, є бренд, який підтримує певну ініціативу – і на цьому все. Насправді ж, це набагато глибша взаємна праця. Для того, аби вона приносила результати, сторони мають стати справжніми партнерами і рухатися в одному напрямку. Особливо, якщо горизонти і масштаби співпраці виходять далеко за межі однієї, чи навіть кількох країн.

Український бренд Nemiroff з 2018-го року є ексклюзивним офіційним горілчаним партнером (Official Vodka Partner) найпопулярнішої організації зі змішаних єдиноборств в світі – UFC. Це унікальний чемпіонат в світі спорту, починаючи від самої ідеї змагань – зібрати разом майстрів різних єдиноборств і бойових мистецтв і з’ясувати хто з них найсильніший. З моменту проведення першого бою у 1993-му році UFC з кожним днем стає все популярнішим – і, здається, зовсім не планує зупинятися в цьому напрямку.

Тепер щорічно понад мільярд телеглядачів на сорока різних мовах у 160 країнах планети дізнаються про Україну та українську компанію Nemiroff, щойно поглянувши на бійців в Октагоні.  Це дійсно унікальний приклад партнерства світового рівня – і для того, щоб така масштабна співпраця стала успішною, важливими є три фактори: спільна цільова аудиторія, стратегія розвитку і цінності компаній-партнерів. Зараз на прикладах пояснимо чому.

Говорити з однією аудиторією

Обираючи потенційного партнера дуже важливо провести належний аналіз.Підписуючи спільну угоду, ви буквально повністю довіряєтеся один одному – а тому важливо, щоб партнерство було комфортним і вигідним для обох сторін.

Особливо, якщо це стосується глобальних проектів. Адже всі ми різні, і існує безліч культурних відмінностей між представниками різних континентів та навіть сусідських країн. Тому важливо знайти партнера, який об'єднає аудиторію з спільними інтересами та цінностями, що й у вашого бренда.

Nemiroff підтримує спорт уже багато років поспіль. Наш бренд вже давно відомий світові з професійного боксу. Тому, починаючи відносини з UFC, ми не дуже здивувались, коли виявили, що 63 відсотки їх шанувальників у світі уже знають наш бренд. Ще більша частина аудиторії при виборі міцного напою надає перевагу саме горілці – подвійне потрапляння у ціль. Тобто для нас бути партнерами – означає говорити з однією і тією ж аудиторією, яка постійно збільшується – і відкриває для наших брендів нові горизонти.

Говорити в одному тоні

Наш бренд відомий як символ нестримного духу. Для нас ці слова мають цілком конкретне значення. Наші споживачі – це сильні люди, які власними руками творять свою долю. Стосунки нашого бренду, як і тон, яким ми розмовляємо – особливі. Ми цілком усвідомлюємо, що така манера підійде далеко не будь-якій компанії, а тому дуже важливо було знайти саме ту.

Цінності UFC мають багато спільного із самим ДНК бренду Nemiroff. Адже UFC – це беззаперечний символ сили у спорті. Наша аудиторія точно оцінить сміливість бійців в Октагоні, а сам діалог бренду неабияк імпонує нам як партнеру. Щоразу вставати після падіння, демонструвати мужність та відвагу. Ми так само легко і, водночас, сміливо розмовляємо з аудиторією. Таким чином, ми говоримо в одному тоні і однією мовою про одні й ті ж самі речі.

Говорити про спільні цілі

Недостатньо просто бути двома великими брендами-партнерами. Потрібно постійно кидати собі нові виклики – і допомагати одне одному їх досягати.

Зараз бренд Nemiroff можна легко помітити в кожній трансляції UFC. Ми, в свою чергу, з гордістю розміщуємо символіку змагань на своїй продукції і надихаємося нашим партнером у комунікаціях. Звісно ж, для нас обох важливо розширювати аудиторію – тому ми спрямовуємо спільні зусилля для популяризації спорту в медіаплощині, таким чином популяризуючи і власний бренд.

Який результат такої співпраці? Спільна аудиторія в понад мільярд телеглядачів із 160-ти країн світу. Час вже показав, що ці стосунки дають синергію і мають неабиякий потенціал. Повертаючись до легендарного Майкла Джордана можна згадати ще одну цитату, що межі найчастіше виявляються просто ілюзіями. Тому головне у виборі партнера, аби ваші спільні погляди на межі – були нічим іншим, як курсом на нові горизонти. Тільки тоді командна робота дійсно принесе бажаний успіх.

Матеріал рубрики «Точка зору» є відображенням особистої думки автора й може не збігатися з точкою зору редакції Mind. Він не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, про яку йдеться. Ініціатива публікації, як правило, надходить з боку автора.

Редакція не несе відповідальності за достовірність і тлумачення наведеної інформації та виконує винятково роль носія. Матеріали в рубриці «Точка зору» можуть бути опубліковані як на комерційній, так і на безоплатній основі.

Основна вимога – суспільна значущість теми та відкрита публічна позиція автора.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті