Швидкопошта: на які додаткові сервіси Gmail варто звернути увагу бізнесу
І як позбутися зайвого клопоту

Сучасні бізнеси орієнтовані на мультисервіси, які допомагають одночасно закрити низку завдань і автоматизувати рутинні процеси. Особливо це актуально для бізнесу в такі турбулентні часи, з якими сьогодні зіткнулися українські бізнесмени. Про корисні можливості Gmail, які допоможуть підприємцям та їхнім працівникам значно підвищити як ефективність роботи з цим поштовим сервісом, так і продуктивність загалом, розповіла Mind директорка з маркетингу NetHunt CRM Анна Позняк.
За даними FinanceOnline, зараз Gmail налічує понад 1,8 млрд користувачів, що робить її найбільш популярною поштовою платформою в світі. Найцікавіший факт полягає в тому, що аудиторія користувачів Gmail не лише велика, а ще й активна: тільки минулого року кожні три з чотирьох імейлів були відкриті у Gmail.
Шаленій популярності платформи є цілком логічне пояснення: Gmail має хорошу репутацію та низку важливих бізнесових функцій. Одні з основних – безпечність і захист від спаму. Крім цього, Gmail може похизуватися цілою інфраструктурою сторонніх сервісів, які дозволяють розширити функціонал платформи.
1. Як автоматизувати бізнес процеси?
NetHunt – це CRM-система, яка вбудована у вашу поштову скриньку Gmail. З її допомогою ви можете не тільки керувати лідами, будувати воронки продажу і відстежувати прогрес угод, щоб підвищувати ефективність команди, а й мати всю інформацію про клієнтів і ліди завжди під рукою, в інших застосунках Google Workspace.
Наприклад, створюючи подію у Google Календарі, ви можете пов’язати її з карткою клієнта, щоб за потреби швидко перейти у неї та передивитись усю історію попередньої комунікації.
Окрім того, із NetHunt CRM ви можете створювати шаблони листів, робити масові розсилки та відстежувати ефективність цих кампаній (відстежувати відкриття, кліки, відповіді, відписки від листів тощо).
NetHunt CRM ідеально підходить B2B-компаніям, які ведуть роботу в Gmail і хочуть покращувати продуктивність шляхом автоматизації бізнес-процесів, при цьому не покидаючи Gmail.
2. Як працює розумна електронна пошта?
Folderly – це платформа доставки електронної пошти на основі штучного інтелекту, що дозволяє підвищити продуктивність вашої електронної пошти. Простіше кажучи, це сервіс, який автоматично розпізнає та виправляє помилки в налаштуваннях розсилок та допомагає доставляти листи просто до теки «Вхідні».
Сервіс підвищує відкриваємість листів до 80%, що значно покращує ефективність кампаній.
Робота з Folderly ідеально підходить для покращення маркетингових показників бізнесу і, як наслідок, збільшення продажів.
3. Як занотовувати все вчасно?
Simple Gmail Notes – це сервіс для Gmail, який допомагає робити віртуальні нотатки. З його допомогою користувач може додавати стікери до своїх електронних листів. Створені нотатки зберігаються на диску Google.
Чому цей сервіс може бути корисним?
Simple Gmail Notes допомагає вам швидше знаходити конкретні листи та надає цінні дані. Це, своєю чергою, дає вам змогу швидше знайти те, що ви шукаєте.
Це програма з відкритим вихідним кодом і вона на 100% безкоштовна. Інструмент не обмежується лише Google Chrome. Ба більше, ви можете використовувати інструмент у декількох облікових записах Gmail в одному браузері.
4. Як позбутися зайвої реклами?
Unroll.me – коли ви отримуєте цілу купу нерелевантних мейлів та промолистів щодня, дуже легко загубити важливі листи та пропустити бізнес-можливості. Серед цих листів можуть бути випадкові підписки на розсилку компаній-конкурентів внаслідок завантаження електронних гайдів, чеклістів або книг. Особливо цей «біль» відчувають підприємці, маркетологи та сейлз-менеджери. Як наслідок, вам доводиться щодня витрачати час на вибір десятків рекламних електронних листів у теці «Вхідні» та просто позначати їх як «прочитані».
Unroll.me позбуває вас від цього болю.
Цей сервіс очищує підписки та видаляє рекламні листи в один клік. Якщо ваша тека «Вхідні» перевантажена, використовуйте Unroll, щоб згрупувати та пріоритезувати підписки.
Згрупуйте листи про свої покупки або сповіщення в соціальних мережах в окремі листи та отримуйте їх раз на день, щоб не відволікатись на кожен лист та розвантажити поштову скриньку.
Автори матеріалів OpenMind, як правило, зовнішні експерти та дописувачі, що готують матеріал на замовлення редакції. Але їхня точка зору може не збігатися з точкою зору редакції Mind.
Водночас редакція несе відповідальність за достовірність та відповідність викладеної думки реальності, зокрема, здійснює факт-чекінг наведених тверджень та первинну перевірку автора.
Mind також ретельно вибирає теми та колонки, що можуть бути опубліковані в розділі OpenMind, та опрацьовує їх згідно зі стандартами редакції.