facebook.com
mind
Освітній травень: 5 безкоштовних онлайн-курсів з бізнесу

Освітній травень: 5 безкоштовних онлайн-курсів з бізнесу

Mind пропонує розглянути найцікавіші навчальні програми, які стартують наступного місяця

Освітній травень: 5 безкоштовних онлайн-курсів з бізнесу
Фото pixabay.com

Для тих, хто любить починати нові справи «з понеділка» або «з наступного місяця», чудова новина: у травні календар на вашому боці. Mind пропонує добірку безкоштовних онлайн-курсів на наступний місяць. Почати можна з понеділка, 1 травня.

  1. Почни свій бізнес

Початок: 1 травня 2017 року

Тривалість: 2 тижні/кожен з шести курсів триватиме близько двох годин на тиждень

Мова: англійська

Опис. Курс «Starting a Business» складається з шести частин, в яких послідовно розповідається про етапи створення бізнесу. Перша частина «Vision and Opportunity» допоможе трансформувати ідеї у бізнес-план, зрозуміти головну мету діяльності підприємства та знайти можливості для її втілення.    

Під час другої частини курсу «People and Networks» ви дізнаєтесь, як співпраця з людьми та створення мережі ділових контактів допоможуть вам підняти свій бізнес на новий рівень.

Третя частина «Сustomers and Сompetitors» розказує про те, як розуміння ваших клієнтів та конкурентів допоможе вашому бізнесу виділитися на ринку.

Четверна частина «Business Processes» надає розуміння того, які бізнес-процеси впливають на  продуктивність, та що потрібно робити, аби вправно керувати зростанням вашого бізнесу.

«Управління фінансами» або «Managing Finances», що є п’ятою частиною курсу, розказує, як прогнозування і управління фінансами підприємства допомагає побудувати прибутковий і стабільний бізнес.

І остання, шоста частина «Funding Your Business» підкаже, як залучити кошти в нову компанію, та допоможе з'ясувати, яке джерело фінансування є найбільш придатним для вашої бізнес-ідеї.

  1. Як розробити успішну бізнес-модель

Початок: 1 травня 2017 року

Тривалість: 10 тижнів/2–4 години на тиждень

Мова: англійська

Опис. З цього онлайнового бізнес-курсу ви дізнаєтеся, яких основних кроків треба вжити, щоб розробити або оновити власну бізнес-модель. Ви дізнаєтеся, на які компроміси необхідно йти та які фактори є визначальними для створення життєздатної та стійкої бізнес-моделі.

Курс допоможе вам відповісти на такі питання: «Як надати своїй бізнес-моделі структурованого вигляду?» і «Як мені взаємодіяти зі своїми користувачами,  як мати цінність для своїх клієнтів, а також отримувати дохід для моєї компанії?»

  1. Влада соціальних медіа

Початок: 8 травня 2017 року

Тривалість: 2 тижні/3 години на тиждень

Мова: англійська

Опис. Соціальні мережі з'являлися протягом останніх 10 років у різних формах, і тепер відіграють чи не найголовнішу роль у нашому житті. Але насправді чи розуміємо ми ці мережі? Чи правильно користуємося ними?

Курс розкаже вам не тільки про відмінності між різними соцмережами, але й про те, як вони впливають на наше життя. 

Цей курс стане у пригоді спеціалістам зі сфер інформатики та онлайн-наук, бізнес-дослідникам, маркетологам, а також студентам та фахівцям-практикам, які бажають розширити свої знання з цієї теми. 

  1. Яка ваша Велика ідея?

Початок: 8 травня 2017 року

Тривалість: 6 тижнів/2–3 години на тиждень

Мова: англійська

Опис. Якщо ви прагнете вирішувати найбільші світові проблеми, створити черговий комерційно успішний проект або віднайти рішення більш буденних проблем, цей курс дасть вам набір інструментів для реалізації ваших ідей та їхньої перевірки у реальному світі.

  1. Таємна сила брендів

Початок: 22 травня 2017 року

Тривалість: 6 тижнів/2–3 години на тиждень

Мова: англійська

Опис. Бренди є найпотужнішою комерційною і культурною силою на планеті. Згадайте McDonald's, Apple, «Манчестер Юнайтед», Tate, Google або Гаррі Поттера. Відчути себе «у шкірі» цих брендів і зрозуміти, як і чому вони стали такими потужними, допоможуть саме ці лекції.

Університет Східної Англії та консультаційний бренд Wolff Olins об‘єдналися задля розробки цього курсу. Вас навчатимуть фахівці з таких компаній, як Virgin і Google. Цей курс містить теорію, практичні інструменти, а також ідеї та методи, що існують на перетині світів технологій, дизайну та брендингу.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Viber та Telegram