У Києві відкрився найбільший конгрес-хол Mercure Congress Centre
Восени 2017 року група Accor Hotels, світовий лідер у готельній сфері, представила перший в Україні готель бренду Mercure з найбільшим конгрес-центром столиці розміром понад 5000 кв. м
Новий конгрес-хол з'явився внаслідок ребрендингу і реконструкції готелю «Космополіт» і представлений під назвою Mercure Congress Centre.
Формат «конгрес-готель» – це новітній сегмент готельного ринку, що швидко розвивається в усьому світі, і для України поява бренду Mercure в такому форматі – знакова подія. Проект складний і капіталомісткий, але великі інвестиції групи Accor Hotels пов'язані з впевненістю в тому, що Україна має великі перспективи в розвитку ділового туризму, і формат, що об'єднує готельний бізнес з сервісом конференц-послуг, буде максимально затребуваний на готельному ринку країни.
«Це буде сучасний, з різними форматами, конгрес-центр, що об’єднує в собі 18 залів різних площ і стилів, але у рамках загальної концепції готелю. У новий конгрес-центр ми стараємося інтегрувати останні IT-технології, що дозволить створити повноцінний хаб для ділових зустрічей, семінарів і конференцій різного формату. Це не просто місце для здавання в оренду. Це довготривала стратегія створення креативно-інтелектуального місця для прогресивних ділових людей, які можуть задовольнити будь-які свої побажання в бізнес-сфері, починаючи від робочого простору і завершуючи проведенням різного роду івентів та корпоративних заходів», – розповідає куратор процесу ребрендингу багатопрофільною групою Wisher Enterprise, яка виступила ініціатором відкриття готелю мережі Mercure спільно з AccorHotels, Олексій Абасов.

Проект реконструкції 5-го поверху Mercure Congress Centre до кінця 2017 року

Проект реконструкції 5-го поверху Mercure Congress Centre до кінця 2017 року
Проект реконструкції й ребрендингу відрізняється від будівництва готелю з нуля, і вимоги міжнародних стандартів бренду Mercure, починаючи від вимог до пожежної безпеки в готельних об'єктах, жорсткіші і суворіші, ніж того вимагає українське законодавство. Загальна місткість Mercure Congress Centre – до 2000 осіб, всього він включатиме чотири основні зали на 4-му і 5-му поверхах ділового комплексу: зал «Довженко» (1200 кв. м), зал «Спілберг» (1000 кв. м) – обидва мають можливість трансформації за допомогою мобільних звукоізоляційних перегородок.

Зал «Довженко» (1200 кв. м)

Зал «Спілберг» (1000 кв. м)
Для менш масштабних заходів конгрес-хол запропонує зали поменше: «Скорсезе» площею 75 кв. м і «Кемерон» площею 45 кв. м, кімнату для ділових переговорів і зал-бібліотеку. Для урочистих заходів клієнтам запропонують банкетні зали «Хічкок» (380 кв. м) і «Фелліні» (350 кв. м). Сучасні технологічні рішення дають можливість проводити заходи будь-якого формату – від бізнес-подій до весіль і банкетів, розрахованих як на 10, так і на 1500 гостей.
«Багатофункціональний конгрес центр дозволяє проводити заходи різної складності та формату. Наша головна мета – надати якісний продукт, що поєднує комплекс послуг: проживання, конференц-сервіс, кейтеринг і широкий спектр додаткових можливостей. Ми упевнені: лояльність до наших гостей дозволить втілити максимально успішні й цікаві проекти», – пояснює Олексій Абасов.
Готель бренду Mercure буде орієнтований на всі сегменти туристів – як ділових гостей, так і індивідуальних мандрівників. Але, безумовно, ставка робитиметься на корпоративних клієнтів, тому безумовною перевагою конгрес-центру буде зручне розташування і транспортна розв'язка, близькість до вокзалу й аеропорту Жуляни, до центру міста і його ділових кварталів. Цінова політика, над якою працюють як місцеві, так і європейські фахівці, враховуватиме всі позитивні й негативні сторони ринку, і буде клієнт-орієнтованою, зваженою та продуманою.
«Наш девіз – «У гармонії з людьми і країнами». Це означає, що ми створили всі умови для того, щоб гості почувалися максимально комфортно. У готелі є затишні та сучасні номери, шикарна літня тераса, на якій в літній період можна проводити івенти високого рівня, відкритий басейн, чим можуть похвалитися не всі готелі, конференц-сервіс для організації заходів будь-якого формату. Для наших гостей працює декілька ресторанів, один з них має власну броварню. На території комплексу є великий торговий центр, що дуже зручно, адже немає необхідності куди-небудь виїжджати. Все необхідне поруч, на одній території», – розповідає маркетинг-менеджер, керівник Київського публічного агентства комунікацій/PR Інна Ковальчук.
Група Accor Hotels є мережею №1 в Європі за кількістю готелів, щодня відбувається запуск останніх новацій готельного бізнесу. Новий проект найбільш масштабного в Україні Mercure Congress Centre внесе свій вклад у розвиток економіки України, впевнені отельєри, створить необхідні робочі місця і принесе до країни філософію високих стандартів проведення ділових заходів та європейського вектора розвитку бізнесу.