Чотири проривні новинки від Intel у галузі штучного інтелекту
Як рятувати людей від акул, ДТП і сексуального рабства, а також спостерігати спортивні матчі «прямо з поля»

Одним із спікерів другого дня технологічної конференції Web Summit 2017, яка триває у Лісабоні, став Брайан Кржаніч, CEO Intel. У своїй доповіді він наголосив на тому, що будь-якій компанії важливо мати власну стратегію розвитку з урахуванням впливу великих даних та штучного інтелекту (АІ). Також він підкреслив, що кожного разу, перебуваючи на порозі великих змін і перетворень, необхідно ставити питання: чи дійсно варто це робити та які зміни після цього відбудуться.
За словами Кржаніча, штучний інтелект – це наступний, вже досить реальний крок до інновацій. Єдине, що зараз необхідно всім усвідомити: АІ – це не лише одна річ, одна програма, один застосунок на мобільний телефон чи ще щось подібне. Intel вірить, що АІ надалі ставатиме все ближчим і ближчим до людства. «Це буде саме те, на що ви зможете покластися, та що з часом відіграватиме все більшу роль у вашому житті», – запевнив присутніх Брайан Кржаніч.
Mind вивчив новинки Intel, яким присвятив свій виступ на Web Summit керівник корпорації, та які, за його словами, дійсно матимуть неабиякий вплив на людське життя.
Дрон-спостерігач за акулами

Цей безпілотний літальний апарат був розроблений Intel у співпраці з австралійською компанією Little Ripper Lifesaver. Розробка базується на принципах штучного інтелекту та основах глибокого навчання.
Механізм його роботи наступний: дроном керують із суші, і він з висоти пташиного польоту у режимі реального часу розпізнає в океані акул та передає цю інформацію оператору. Якщо вдається встановити, що акула знаходиться неподалік від людей – їх негайно рятують. У випадку, якщо ця акула просто виявлена – людей застерігають від купання на даній території.
Мета створення цієї моделі дрону полягає саме у миттєвій реакції та порятунку людей у воді. Якщо ж подібні дрони увійдуть до обов’язкового набору рятувальників, це суттєво полегшить їм роботу і збільшить відсоток врятованих.
Самокеровані автомобілі та онлайн-мапи

Щороку на автошляхах світу від нещасних випадків гине близько мільйона людей. Більшість аварій трапляється через людський фактор. В Intel стверджують: усунувши людину-водія від керма та замінивши його штучним інтелектом, можна суттєво зменшити кількість ДТП аж до повного їх виключення.
Корпорація анонсує вихід сотні самокерованих автомобілів вже наступного року. У кожній машині будуть встановлені датчики та сенсори, пристосовані до певних погодних умов, ситуацій на дорогах тощо. Зокрема, машини нового покоління обладнають декількома камерами – як ззаду та спереду, так і з обох боків автомобіля. Їхня взаємодія дасть можливість пересуватися містом без наявності водія, посиливши при цьому безпеку руху.
Окрім цього, Intel працює над побудовою мапи, яка б оновлювалась у режимі онлайн та скеровувала штучний інтелект під час пересування вулицями міста. Це буде мобільний застосунок, у якому безпечно прокладений шлях матиме зелений колір, а от люди, інші машини, сторонні предмети на дорогах – виключно червоний.
Система пошуку викрадених дітей

У сучасному світі близько двох мільйонів дітей щорічно потрапляють у сексуальне рабство. Intel, співпрацюючи з Міжнародною організацією з пошуку загублених дітей, допомагає у пошуку та порятунку малолітніх бранців. Розроблений компанією мобільний застосунок наочно демонструє, як можна вирішити цю болючу проблему за допомогою штучного інтелекту.
Суть його роботи полягає у тому, що співробітник відповідних правоохоронних органів завантажує фотографію загубленої дитини та починає її пошук у приватній мережі Даркнет, де найчастіше і відбувається торгівля викраденими дітьми. Intel застосовує АІ для розпізнавання обличчя, що дає змогу згодом урятувати жертв кіднепінгу і безпечно повернути їх додому.
Система віртуальної реальності у спорті

Intel Sports Group надає можливість переглядати футбольні матчі із повним відчуттям перебування на стадіоні. Вперше цю технологію було застосовано на матчах La Liga (найвища футбольна ліга Іспанії. – Mind) у сезоні 2016-2017 років.
За її допомогою уболівальники отримують змогу дивитися матч, обираючи «свою» точку огляду. Завдяки 36 камерам, розташованим по периметру стадіону, програма симулює те, що бачить гравець у момент пасу, приймання м’яча тощо.
Також можна призупинити гру й подивитись певний момент з будь-якого кута завдяки Intel 360 Technologies. Отже, споглядати гру можна у повному охваті стадіону – для цього необхідно лише вдягнути окуляри віртуальної реальності.
Ще однією новинкою від Intel є паралельний перегляд декількох матчів. Це може бути як футбольний чемпіонат, так і інші виду спорту – баскетбол, гандбол, хокей. Після того як глядач одягає окуляри з віртуальною реальністю, зверху підсвічуються усі паралельні ігри. А при небезпечному моменті загоряється червоне світло – даючи змогу перемикатися між іграми. І у цей момент ніхто, окрім глядача та судді, не матиме кращого кута огляду гри.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].