Топ-10 найбільш високооплачуваних YouTube-блогерів
Хто вони – найуспішніші «ютьюбери», і як їм вдається заробляти за рік від $10,5 млн до $16,5 млн

Десятки мільйонів доларів на рік можна отримувати, викладаючи на YouTube відео проходження комп'ютерних ігор, розіграшів друзів і розпакування іграшок. Десять найуспішніших команд відеоблогерів, за оцінкою журналу Forbes, у період з червня 2016-го по червень 2017 року заробили $127 млн. Mind пропонує познайомитися з цими молодими мільйонерами і, можливо, взяти з них приклад.
№ 10. Ліллі Сінгх (Lilly Singh)
29-річна канадська комедійна актриса, яка транслює свої мотиваційні відеощоденники
- Заробіток за рік: $10,5 млн
- Основний канал: IISuperwomanII, 12,7 млн передплатників
Найяскравіша зірка канадського YouTube Ліллі Сінгх була вихована в родині вихідців з Індії. У 2010 році вона отримала диплом бакалавра психології, відучившись в Університеті Йорка. За її словами, після цього вона страждала від депресії і вирішила почати створювати відео, для того щоб розвіяти тугу.
У жовтні 2010 року Ліллі Сінгх відкрила свій канал на YouTube і почала викладати на нього пародійні відео про повсякденне життя і стереотипну поведінку. Найпопулярніший її ролик присвячений тому, як дівчата збираються перед тим, як вийти з дому. А в найбільш популярній серії вона пародіює своїх вигаданих батьків, Парамджіта і Манджу, зображуючи їхню реакцію на тренди і суперечливі відео.
Отримавши популярність і визнання, талановита дівчина-комік у 2015 році переїхала жити до Лос-Анджелеса, знялася в дев'яти фільмах і почала запрошувати у свої пародійні ролики знаменитостей американського та індійського кінематографа, таких як Дуейн Джонсон, Селена Гомес, Сет Роген і Чопра Пріянка.
№ 9. Райан Тойс Рев'ю (Ryan ToysReview)
Шестирічний хлопчик і його мама, що роблять огляди іграшок
- Заробіток за рік: $11 млн
- Основний канал: Ryan ToysReview, 10 млн передплатників
Хлопчик Райан займається улюбленою справою кожної дитини – розпаковує іграшки. А його мама знімає це на камеру, завжди залишаючись за кадром. На момент запуску YouTube-каналу в 2015 році Райану було чотири роки. Одне з розміщених там відео, на якому Райан прокидається, отримує в подарунок гігантське іграшкове яйце і захоплено витягує з нього безліч інших іграшок, викликало сенсацію і зробило Райана наймолодшою зіркою YouTube в історії. До теперішнього часу відео з яйцем набрало майже мільярд переглядів, а канал Райана користувачі переглянули понад 16 млрд раз.
«Райан обожнював дивитися канали з оглядами іграшок, особливо ролики про Паровозика Томаса, який йому дуже подобався, – розповідає мати Райана. – Одного разу він запитав мене, чому всі діти знімаються на YouTube, а я ні? І ми вирішили – вірно, чому б не спробувати. Пішли до магазину і купили першу іграшку – це був конструктор з поїздом Lego. Так все й почалося».
Мати Райана, яка вважає за краще не називати своє прізвище, звільнилася з роботи вчителя хімії в школі, щоб зосередитися на створенні каналу Ryan ToysReview. Попадання до списку Forbes дозволяє припустити, що вона не прогадала. Втім, в одному з недавніх відео авторка оглядів іграшок поскаржилася на втому і повідомила про намір закрити канал.
№ 8. Дует «Смош» (Smosh)
Два 30-річних американських комедіанти Ентоні Падилла та Іен Хікокс, що створюють пародійні ролики
- Заробіток за рік: $11 млн
- Основний канал: Smosh, 22,8 млн передплатників
Ентоні Падилла та Іен Хікокс познайомилися і сформували свій комедійний дует під час навчання у шостому класі. Двоє підлітків розважалися, вигадуючи смішні пародії та переспівуючи популярні саундтреки. З вересня 2005 року вони почали викладати записи своїх виступів на YouTube.
Через два місяці до них прийшов успіх. Відео, в якому два юних коміка смішно кривляються під фонограму саундтрека до аніме «Покемон», набрало майже 25 млн переглядів і стало найпопулярнішим на той час відео на YouTube.
Надихнувшись цим успіхом, дует урізноманітнив свій репертуар пародіями на культові комп'ютерні ігри, фільми й дитячі передачі. За лічені місяці юні блогери-любителі стали знаменитим дуетом, почавши одними з перших заробляти на своїй популярності в YouTube. До серпня 2009 року їх основний канал подолав позначку в 1 млн передплатників, і став приносити десятки тисяч доларів прибутку на місяць.
За свою 12-річну кар'єру блогери зняли понад 3500 відео і зіграли головні ролі в повнометражному комедійному фільмі Smosh: The Movie, який розповідає про фантастичні пригоди двох блогерів. Однак влітку цього року дует розпався, Ентоні Падилла повідомив про вихід зі «Смошу» і початок сольної кар'єри коміка.
№ 7. Джейк Пол (Jake Paul)
20-річний американський актор, що створює музичні кліпи, а також відео про свій стиль життя
- Заробіток за рік: $11,5 млн
- Основний канал: Jake Paul, 12,3 млн передплатників
Джейк Пол народився й виріс у штаті Огайо в звичайній американській сім'ї. Його батько працював ріелтором, а мати – медсестрою. У дитинстві Джейк мріяв про військову кар'єру, однак пішов по стопах старшого брата Логана Пола (№5), який став інтернет-зіркою.
Свої перші відео Джейк розмістив у вересні 2013 року на нині не існуючому сервісі Vine, а пізніше перемістився на YouTube. Канал Джейка Пола – аналог реаліті-шоу, в якому він розважається з друзями в своєму особняку, влаштовує пранки, чіпляється до перехожих, читає реп. Пол регулярно обманює своїх глядачів постановочними відео, в яких він нібито одружується на своїй подрузі, чинить опір поліцейському арешту або дарує своєму братові розкішний автомобіль. Щоразу після таких розіграшів Джейк Пол нагадує своїм глядачам, що інтернет-користувачам слід бути пильними і «не вестися на фейки».
№ 6. ПьюДіПай (PewDiePie)
28-річний швед Фелікс Чельберг робить огляди відеоігор у жанрі «хоррор» і «екшен»
- Заробіток за рік: $12 млн
- Основний канал: PewDiePie, 58,3 млн передплатників
Фелікс Чельберг народився у шведському Гетеборзі. Його мати, яка керувала компанією KappAhl, була визнана кращим виконавчим директором Швеції у 2010 році. Батько теж керував компанією. За наполяганням батьків Фелікс розпочав вивчати менеджмент та економіку в університеті, проте дуже розчарував своїх родичів, кинувши нецікаве навчання заради ігор.
Щоб фінансувати свої відеоогляди, Феліксу на перших порах у 2010 році доводилося підробляти продавцем хот-догів. Однак він повністю присвятив себе справі, і успіх не забарився. У липні 2012 року канал PewDiePie набрав перший мільйон передплатників, а до вересня того ж року подолав позначку в 2 млн. До 2017 року ПьюДіПай розмістив у мережі понад 3500 своїх відео, і кількість передплатників його каналу злетіла вище позначки 50 млн.
«Було дуже важко виробляти контент щодня. Я насправді не мав випускати так багато, – розповідає про свою діяльність Фелікс Чельберг. – Я змушений був відступити і почати завантажувати двічі на тиждень, а потім зробити ще один крок назад. Але я досі дуже-дуже люблю своє щоденне випробування – цю щоденну важку рутину. І я знову кажу собі: «Ей, я маю намір зробити відео сьогодні, неважливо, про що». І іноді воно виходить добре, а іноді – ні».
У 2017 році ПьюДіПай опинився у центрі кількох скандалів. Зокрема, блогера звинуватили у расизмі через слово «нігер», яке він виголосив в одному зі своїх відео. А під час зйомок іншого ролика Фелікс Чельберг змусив двох індійців намалювати плакат з написом Death To All Jews («Смерть всім євреям»). Через це ПьюДіПай втратив багатьох передплатників і рекламодавців. Утім, працьовитий блогер з 50 млн передплатників напевно відновить ці втрати.
№ 5. Логан Пол (Logan Paul)
22-річний американський шоумен, який створює щоденні життєрадісні відео про те, як він проводить час
- Заробіток за рік: $12,5 млн
- Основний канал: Logan Paul Vlogs, 14,3 млн передплатників
Логан Пол народився й виріс у штаті Огайо. Свій перший канал на YouTube під назвою Zoosh Логан почав створювати в 10-річному віці, і відтоді неабияк набив руку в цій справі. По закінченні школи Логан вступив до університету в Огайо, але кинув навчання заради кар'єри відеоблогера. Незабаром після цього Логан Пол переїхав до житлового комплексу в Лос-Анджелесі, де живе з іншими «ютьюберами» і транслює своє життя в онлайн на YouTube і безлічі інших соціальних мереж.
Сюжети багатьох відео Логана напрочуд прості – він знімає те, як спілкується зі співмешканцями та гостями у своєму домі, як гуляє парком і робить покупки в магазинах. Однак ці трансляції відразу ж набирають мільйони переглядів. Логан притягує молодих глядачів тим, що показує у своїх відео той безтурботний спосіб життя, про який багато хто мріє, проявляючи при цьому неабияку акторську майстерність, красномовство і невичерпний оптимізм.
№ 4. Маркіплаєр (Markiplier)
28-річний американець Марк Фішбах, що створює проходження відеоігор в жанрах «інді» і «хоррор»
- Заробіток за рік: $12,5 млн
- Основний канал: Markiplier, 18,9 млн передплатників
Марк Фішбах народився в сім'ї американського військового і кореянки, біженки з КНДР. Як розповідає сам Марк в одному зі своїх блогів, його дитинство було дуже нещасливим через те, що мати часто сварилася з батьком і в результаті пішла з сім'ї, залишивши чоловіка виховувати маленького Марка і його старшого брата Джейсона. Переживання майбутнього відеоблогера Маркіплаєра посилилися, коли його батько захворів на важку форму раку, і переросли в душевний біль після його смерті. У житті Марка був тривалий період безгрошів'я, депресії та сумнівів у виборі професії. Переломний момент в його долі настав, коли він потрапив з апендицитом і пухлиною до госпіталю на хірургічне ліжко, де й переосмислив своє існування та твердо вирішив присвятити себе відеоіграм.
Свій канал на YouTube Марк створив у 23-річному віці, у березні 2012 року. Через 3,5 року, у жовтні 2015-го, він уже досяг позначки в 10 млн передплатників і увійшов до числа доларових мільйонерів. Головною особливістю роликів Марка Фішбаха стала надзвичайно емоційна подача. Коментуючи процес проходження відеоігор, Маркіплаєр захоплено волає, верещить, вигукує лайки і прокльони і навіть плаче.
№ 3. «Відмінні чуваки» (Dude Perfect)
П'ять молодих хлопців з Техасу та їхній командний талісман – людина в костюмі панди, які записують екстремальні спортивні трюки, дивацтва і транслюють свою участь в різних змаганнях
- Заробіток за рік: $14 млн
- Основний канал: Dude Perfect, 24,6 млн передплатників
П'ять нерозлучних друзів – близнюки Кобі і Корі Коттон, Гарретт Гільберт, Коди Джонс і Тайлер Тоні – у шкільні роки грали в одній баскетбольній команді, а після вступу до Університету Техасу жили в одній студентській кімнаті. Одного разу, розважаючись на баскетбольному майданчику, приятелі записали на відео, як різними способами закидають в кільце м'яч, кидаючи його наосліп, з великої відстані, з даху будинку, з автомобіля під час руху... Відео з неймовірно вдалими влученнями м'яча за тиждень набрало 100 000 переглядів, показавши «відмінним чувакам» шлях до набуття мільйонів доларів.
Щоб залучити передплатників на свій канал, друзі пообіцяли кожен раз після того, як їхнє відео набере 100 000 нових переглядів, спонсорувати бідну дитину. Кошти вони пообіцяли перераховувати християнській гуманітарній організації Compassion International.
У своїх відео п'ять друзів і панда перестрибують на ціпку-скакалці через автомобілі, демонструють фантастичну спритність в метанні пляшок, жонглюванні спиннерами і забиванні футбольних м'ячів. Також вони змагаються один з одним у стрільбі з арбалетів по літаючим дронам або влаштовують боротьбу, обмотавшись пухиристим целофаном.
№ 2. Еван Фонг (Evan Fong)
25-річний громадянин Канади, який записує смішні відео про ультрапопулярні комп'ютерні ігри, такі як Grand Theft Auto і Call of Duty
- Заробіток за рік: $15,5 млн
- Основний канал: VanossGaming, 21,8 млн передплатників
Еван Фонг, син кореянки та китайця, народився й виріс у канадському Торонто. В юні роки Еван, якщо вірити його словам, не захоплювався комп'ютерними іграми – улюбленими його заняттями були хокей на льоду і гра на гітарі. Все різко змінилося після школи, коли Фонг поступив у коледж на факультет економіки, але побачив себе у зовсім іншій сфері – в коментуванні відеоігор. На другому курсі він кинув навчання, щоб повноцінно працювати над своїм YouTube-каналом.
Стати найпомітнішою фігурою серед коментаторів відеоігор він зміг, вставши на плечі гігантів (інших популярних відеоблогерів) і реалізувавши свій талант (відмінне почуття гумору). Монтуючи або компілюючи висловлювання різних коментаторів про той самий ігровий момент і приправляючи все це власними дотепними зауваженнями, Еван отримував оригінальні смішні ролики, які швидко піднесли його на вершину слави.
Канал VanossGaming, відкритий у вересні 2011-го, менш ніж за два роки набрав перший мільйон передплатників, а у 2017 році подолав позначку 20 млн. Газета Canadian Press описує «типове відео VanossGaming» так: «Фонг з компанією декількох друзів розмовляють, сміються і відпускають жарти щодо ігрового процесу в таких популярних тайтлах, як GTA 5 або Call of Duty: World at War». За інформацією журналу Forbes, спонсори пропонують до $450 000 за те, щоб потрапити до компанії Евана Фонга і з'явитися в його відео.
№1. Даніель Міддлтон (Daniel Middleton)
26-річний професійний геймер з Британії, який створює щоденні летсплеї для дітей з гри «Майнкрафт»
- Заробіток за рік: $16,5 млн
- Основний канал: DanTDM, 16,9 млн передплатників
Даніель Міддлтон виріс у звичайній британської сім'ї середнього класу в невеликому місті Олдершот. Сім років тому, коли він був 19-річним студентом університету і підробляв, розставляючи товари на полицях в супермаркеті Tesco, Міддлтон створив під ніком PokemanDanLv45 свій перший YouTube-канал, присвячений покемонам.
Набравшись досвіду на покемонах, Деніель у липні 2012 року відкрив для дитячої аудиторії набагато якісніший ігровий канал The Diamond Minecart, присвячений комп'ютерній грі «Майнкрафт». Відеозаписи того, як Девід грає і коментує те, що відбувається, почали набирати популярність космічними темпами. Менш ніж за півтора року, до грудня 2013-го, канал The Diamond Minecart привернув перший мільйон передплатників. Основною його аудиторією стали діти віком від 5 до 10 років.
Коментуючи свій успіх, Деніель любить підкреслювати, що не вживає алкоголь, не палить, дотримується збалансованої дієти і дуже простого розпорядку дня. Він прокидається о 9 ранку і через годину приступає до роботи в домашній студії. До полудня вивчає поновлення «Майнкрафт», а після полудня – редагує відео. О 20:30 він завантажує на YouTube кінцевий продукт, після чого читає і відповідає на коментарі.
Крім простого розпорядку дня, для досягнення успіху необхідні кропітка праця, чарівність, талант і везіння при виборі своєї ринкової ніші. «Не існує іншої такої гри, фанати якої кожен день створювали б безкоштовний контент, і частина цього контенту була б фантастичною», – розповідає про свою любов до «Майнкрафт» Даніель Міддлтон.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].