Українські товари на Amazon: срібло, годинники та пледи
Що українці продають «на експорт»

Amazon – найбільший у світі майданчик для реалізації товарів та послуг через інтернет, який дозволяє покупцеві й продавцеві знаходитися практично в будь-якій точці світу. Його частка в американському ритейлі становить 5%, а в інтернет-продажах США – 49,1%. Серед більш ніж 2 млн продавців на цьому маркетплейсі чимало українців. Mind з'ясовував, які товари вони продають і скільки на американському ринку коштує справжній Made in Ukraine.
Що продають? Більшість товарів від українських продавців – ручна робота або дизайнерські речі, що існують в єдиному екземплярі. У «топах» продажів, в основному, недорогі за мірками європейців сувенірні товари – чашки, чохли для смартфонів, ялинкові іграшки і невеликі вироби зі шкіри. Серед найдорожчих товарів – прикраси, вироби з дорогоцінних металів і натуральні хутряні шуби.
Почому продають? Коштують такі ексклюзивні речі від $2 (за дерев'яну прикрасу на ялинку) до $20 000 за деталізовану статуетку зі срібла. Ціна залежить від складності виконання, витраченого майстром часу, матеріалів і розмірів виробу. Також покупець оплачує доставку вартістю від $5 до $30. Нерідко буває і так, що вартість доставки практично дорівнює вартості товару.
Хто продає? Серед продавців на Amazon – як бренди, які вже широко відомі в Україні, так і нішеві. У списку продавців є й ті, хто орієнтується виключно на іноземного покупця. Ми вибрали п'ять яскравих представників українського бізнесу на Amazon.
Звідки родом бренд: Київ
Товари: світильники, годинник і металеві статуетки
Ціни: від $100 до $3000
Звідки родом бренд: Київ
Товари: прикраси з золота, срібла та бронзи
Ціни: від $19 до $1260
Звідки родом бренд: м.Дніпро
Товари: В'язані ковдри і пледи, спиці для в'язання та пряжа
Ціни: від $7 до $595
Звідки родом бренд: Київ
Товари: креативні пряжки для ременів і аксесуари
Ціни: від $39 до $333
Звідки родом бренд: Київ
Товари: вироби з дорогоцінних металів (статуетки, посуд, брелоки, рамки для фото)
Ціни: від $32 до $30 000.
Що кажуть експерти? Власники брендів «KGUbrass», «Birdland», «2music» Михайло Кузнєцов і Максим Гопанчук у своїй колонці для Mind пояснили, чому українські підприємці тяжіють до американського ринку. За їхніми словами, з огляду на те, що в США проживає понад 360 млн осіб, ймовірність знайти «свого» споживача вкрай висока. До того ж, після виходу на ринок США, бізнес легко масштабувати в інші англомовні країни – Канаду, Австралію, Британію, Німеччину.
А ось для просування бренду серед іноземців найкраще використовувати соцмережі. «Зараз кількість користувачів Instagram і Facebook стає дедалі більшою. Якщо в Україні 1% користувачів Facebook – це 130 000 осіб, то в США 1% – це 2,2 млн людей. І якщо правильно використовувати ці канали, то вони принесуть постійні продажі», – пояснюють бізнесмени, додаючи, що це пов'язано з простотою роботи і дешевизною реклами в соціальних мережах.
При цьому вони відзначають, що чим вища ціна пропонованого продукту, тим більше інформації про нього потрібно надати клієнтові. Споживач має бути впевнений, що в разі будь-яких проблем з товаром є зворотний зв'язок і можливість повернути гроші.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].