Візуальні тренди 2019: на що орієнтуватися веб-дизайнерам

Візуальні тренди 2019: на що орієнтуватися веб-дизайнерам

Зайн, кавай, неон, леопардовий принт і інші цікаві слова, які нам належить вивчити або згадати

Цей матеріал також доступний російською
Візуальні тренди 2019: на що орієнтуватися веб-дизайнерам
Фото: Malcolm Lightbody on Unsplash

На основі аналізу мільярдів зображень, відео та музики, які шукали і завантажували користувачі платформи Shutterstock, команда цього сервісу визначила основні світові візуальні тенденції 2019 року. Крім абсолютно нових напрямків, в «топах» залишаються і «ветерани» візуалу.

Основні тренди

Саме вони роками утримують позиції і демонструють зростання популярності.

Тренд 1: Зайн-культура

Візуальні тренди 2019: на що орієнтуватися веб-дизайнерам

Колажі + 1 376% популярності

Сучасний Зайн (Zine) – це сміливі колажі, створювані молодими художниками. За рахунок навмисної неспівставності внутрішніх елементів і показної недбалості, такі зображення виділяються в ідеальному цифровому світі.


Тренд 2: Розкіш 80-х

Візуальні тренди 2019: на що орієнтуватися веб-дизайнерам

Принти з ланцюгами + 731% популярності

Зміїна шкіра + 157% популярності

Леопардовий принт + 168% популярності

Мода на візуал 80-х повернулася, прихопивши з собою золоті ланцюги і «тваринні» принти, які роками вважалися ознаками несмаку. У цьому стилі кожен елемент бореться за увагу, а зіткнення – ключове слово тенденції: леопардовий принт і зміїна шкіра, пір'я павича і золоті ланцюги, хутро і текстури з твердого металу.


Тренд 3: Вчорашнє майбутнє

Візуальні тренди 2019: на що орієнтуватися веб-дизайнерам

Сінтвейв + 717% популярності

Ретровейв + 230% популярності

Дуотон + 230% популярності

Цей тренд показує те, як майбутнє бачили кілька років тому. Велика кількість характерних кольорів, таких як пурпурні, сині і рожеві градієнти, базова векторна графіка і світиться неон знову в моді. Цей стиль тісно пов'язаний з музикою і дуже вписується в естетику культового фільму «біжить по лезу».

Також в тренді Дуотон – півтонове відтворення зображення з використанням накладення одного контрастного колірного півтони на іншій кольоровій півтон. Все це визначало футуризм на зорі цифрової ери.


Висхідні тренди

Деякі з нових тенденцій року – гімн краси і радості, створений для втечі від реальності, в той час як інші ставлять реальність у центр уваги.

Тренд 4: Відмова від пластику

Візуальні тренди 2019: на що орієнтуватися веб-дизайнерам

Відмова від пластику + 729% популярності

Бамбукова зубна щітка + 676% популярності

Зростаюча популярність концепції свідомого споживання породила візуальний тренд Zero-waste. Тепер життя без пластику більш імовірне, ніж будь-коли раніше. Йдеться про альтернативи: еко-продукти, переробка або повторне використання.


Тренд 5: Кавай або Kawaii

Візуальні тренди 2019: на що орієнтуватися веб-дизайнерам

Kawaii + 911% популярності

Мила ілюстрація + 182% популярності

Культура Kawaii зародилася в Японії і поширилася по всьому світу.

Грунтується вона на тому, що людині біологічно властиво розчулюватися і прив'язуватися до персонажів з непропорційно великою головою і очима – саме так виглядають дитинчата майже кожного виду.

Стилю властиві радісні, пастельні кольори і неживі предмети з милим личком.


Тренд 6: Каламкарі

Візуальні тренди 2019: на що орієнтуватися веб-дизайнерам

Каламкарі + 160% популярності

Керамічний декор + 974% популярності

Каламкарі – індійське традиційне мистецтво живопису і друку на тканині. Також у центрі уваги знаходяться природні кольори і складні візерунки.

У Каламкарі використовуються лише чисті, натуральні відтінки, такі як індиго, гірчиця і зелений плющ. З їх допомогою вручну створюються хитромудрі візерунки і мотиви. Цифрові зображення імітують ручну роботу.


Тренд 7: Романтика Рококо

Візуальні тренди 2019: на що орієнтуватися веб-дизайнерам

Дизайн «вінтаж-романтика» + 160% популярності

Орнамент «Дамаск» + 1277% популярності

Період рококо відомий багатим різними елементами і ретельно продуманим мистецтвом, повним драматичних вантажних візерунків, золотих завитків і розрослих квітів. Натхненний цим відверто декоративним стилем, сучасний «театральний» віжуал-тренд присвячений майстерному максималізму.

Він давно вийшов за рамки полотна, щоб впливати на елегантні кольори і фактури дизайну інтер'єру, хитромудре освітлення і сценографічний дизайн у фотографії, а також ретельно продуманий веб-дизайн.


Тренд 8: Призма

Візуальні тренди 2019: на що орієнтуватися веб-дизайнерам

Диско-світло + 7923% популярності

Райдужна геометрія + 434% популярності

Яскраві кольори ніколи не виходять з моди. Це твердження знову доведено – зображення, в яких кожен колір веселки вписано в геометричну послідовність, переживають новий виток популярності. Завдяки яскравим безшовним узорів або хвилеподібною графіку руху даний тренд демонструє багатобарвність як потужний інструмент дизайну.


Тренд 9: Гіпнотичний

Візуальні тренди 2019: на що орієнтуватися веб-дизайнерам

Poly art (геометричні фігури) + 844% популярності

Калейдоскоп + 513% популярності

Гіпнотичний + 741% популярності

Повторювані візерунки, закручені спіралі і калейдоскопічні ілюзії цієї тенденції створюють дійсно захоплюючий дизайн, відповідний до цифрової епохи.


Тренд 10: Сучасний футуризм

Візуальні тренди 2019: на що орієнтуватися веб-дизайнерам

Кіберспорт + 1679% популярності

Face ID + 1414% популярності

RPA + 923% популярності

Неймовірні досягнення, які здавалися неможливими на початку  2000 років, тепер стали частиною нашого повсякденного життя. Цей тренд стосується таких явищ, як віртуальна реальність, біометричне сканування і революційні відкриття в області автоматизації. Світ технологій сповнений уяви і хвилювання, і ми – свідки його розвитку.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті