Здорова атмосфера в офісі: чому варто прочитати «Спитай у керівника»
І як виходити з найнеприємніших робочих ситуацій

Бекґраунд. Говорити про офісне життя і проблеми управління Елісон Грін почала у своєму блозі, який так і назвала – Ask a manager.
На той момент вона була керівником відділу успішної некомерційної організації, де відповідала за прийом на роботу, звільнення, просування по службі, управління подібними процесами. Зараз Грін займається консалтингом у цій самій сфері. Також вона веде колонку для нью-йоркського журналу The Cut Ask a Boss з порадами щодо роботи і є співавтором Managing to Change the World: The Nonprofit Manager's Guide to Getting Results.
З блогу Елісон і народилася книга. Автор запевняє, що не вважає себе еталонним менеджером. Про свої помилки вона розповідала в блозі і говорила, що у неї не було відповідей на всі питання. Її книга «Спитайте у керівника. Як працювати з нетямущими колегами й босами» – це спроба дати уявлення про те, як думають менеджери і інтерв'юери, і використовувати це, аби допомогти вам розібратися в дивацтвах на робочому місці. Книга побачила світ завдяки видавництву Ballantine Books у 2018 році, а у 2019-му була переведена українською і вийшла у видавництві Vivat.
Оригінальна назва: Ask a Manager: How to Navigate Clueless Colleagues
Видавництво: Vivat
Тираж: 3300 екземплярів
Сюжет. Інформація зручно розміщена в чотирьох розділах, підрозділи яких названі таким чином, щоб читач швидко знаходив питання та актуальну ситуацію, що його цікавить. Примітно, що Грін не лише описує випадки зі своєї практики, а й розбирає конкретні ситуації з листів читачів блогу. Особливу увагу приділено делікатним питанням навантаження, відпочинку, розподілу обов'язків та взаємовідносин всередині колективу.
Як попросити підлеглого попрацювати у вихідний день? Яким чином позначити межі у відносинах з колегою? Навіщо деякі менеджери змушують підлеглих відчувати себе винуватими через бажання піти у відпустку і в які моменти варто звернути увагу на тривожний «дзвіночок» і змінити місце роботи? Відповідь на ці та інші питання Грін зібрала у своїй книзі, яка читається, до речі, на одному диханні.
«Спитай у керівника» може стати як захоплюючим і корисним чтивом на пару вечорів, так і шпаргалкою – настільною книгою, в яку завжди можна заглянути в тій чи іншій складній робочій ситуації.
Вам сподобається, якщо ви є частиною корпоративного механізму і досі не знаєте, як діяти в тих чи інших делікатних ситуаціях, пов'язаних з роботою. Важливо, що книга розділена на декілька частин, деякі розділи в ній написано для підлеглих, інші для керівників, треті – для здобувачів, що робить її актуальною для всіх.
Вам не сподобається, якщо ви – людина-компанія, сам собі начальник і підлеглий у вашій невеликій справі. У цьому випадку ви завжди знаєте, що в голові у боса, і переговори, яких навчає книга, не мають сенсу.
Головна причина прочитати. Якщо ви не можете «розкусити» вашого начальника, підлеглого або колегу і вам немає у кого про це запитати, то книга написана спеціально для вас. У ній наведені алгоритми дій і фрази-шаблони щодо багатьох актуальних для українських реалій офісних проблем.
У тому ж дусі:
«Результативний конфлікт. Незгода – це сила, що працює на вас», Роберт Фергюсон и Питер Коулман
Бути керівником – це не тільки вміння організувати роботу колективу, визначити пріоритети, стратегію і вектор розвитку компанії. Справжній менеджер – серед іншого і талановитий психолог, здатний вирішити будь-який спір швидко і безболісно з урахуванням інтересів усіх зацікавлених сторін. Роберт Фергюсон і Пітер Коулман говорять саме про конфлікти.
Вони впевнені: кожен, хто налаштований на досягнення неабияких цілей у роботі, повинен бути готовий до інтенсивного щоденного спілкування, яке неминуче призводить до конфліктів.
У книзі зібрано калейдоскоп конфліктних ситуацій, на прикладі яких блискуче розібрані способи врегулювання проблеми і методи застосування влади, а також сім основних стратегій вирішення яскравих і часом небезпечних загострень конфлікту за участю влади: доброзичливість, підтримка, домінування, поступливість, самостійність, адаптація і непокора.
«Стратегії і тактики спілкування», Патрик Кинг

Книга американського експерта у сфері комунікацій входить до топ бізнес-літератури сайту Amazon. Кінг пропонує 18 потужних методів, які можуть бути використані для поліпшення якості життя і просування на роботі, «прокачати» харизму і навчитися ефективно сперечатися, захиститися від упередженої критики і «брудних» трюків.
Керівництво було добре сприйнято цінителями бізнес-літератури. Патрік Кінг є фахівцем з соціальної взаємодії і коучем з діалогового навчання в Сан-Франциско. Після багаторічної роботи з клієнтами він вирішив конкретизувати свій внутрішній монолог і виявив, що у нього є чим поділитися з іншими.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].