Авіакомпанія KLM: 100-річний союз традицій та інновацій
Реклама

Авіакомпанія KLM: 100-річний союз традицій та інновацій

Авіаперевізник регулярно пропонує новітні високотехнологічні сервіси

Цей матеріал також доступний російською
Авіакомпанія KLM: 100-річний союз традицій та інновацій

Цьогоріч голландським авіалініям KLM виповнюється сто років. Але, незважаючи на солідний вік, KLM не можна назвати консервативною компанією. Цей постачальник авіапослуг регулярно пропонує новітні високотехнологічні сервіси, буквально передбачаючи бажання пасажирів. Оскільки мені не раз доводилося користуватися послугами KLM, жодне технологічне нововведення я не залишив без уваги.

Авіакомпанія KLM: 100-річний союз традицій та інновацій

Безперечний хіт останніх років – це різноманітні мобільні додатки, які помітно спрощують життя пасажирів, позбавляючи їх від зайвих хвилювань. Додаток KLM Royal Dutch Airlines дозволяє чекінитися в один дотик, має зручну систему внесення змін до бронювання та менеджера бонусних миль, надає інформацію про рейс у режимі реального часу і навіть містить цікаві статті. Додаток KLM Media – це можливість провести час польоту цікаво та з користю, читаючи найкращі світові видання. Мобільний додаток KLM Follow my baggage дозволяє пасажирам відстежувати шлях своїх валіз і отримувати повну інформацію в разі їх затримки.

Також не потрібно турбуватися про те, чи відповідає ваш багаж встановленим нормам. Додаток із доповненою реальністю від KLM допоможе оцінити параметри ручної поклажі за допомогою камери телефону. Можливості ШІ компанія використовує у персональному голосовому асистенті Google під назвою Blue Bot. Цей асистент перенаправляє вас від пошуковика на сайт компанії, допомагаючи забронювати квитки в потрібному напрямку і навіть упакувати багаж. Завдяки функції самонавчання кожна нова взаємодія з Blue Bot стає більш персоналізованою та зручною.

Авіакомпанія KLM: 100-річний союз традицій та інновацій

Користувачі Facebook Messenger можуть отримувати всю інформацію – від підтвердження бронювання до посадкових талонів і статусу рейсу – в улюбленому месенджері.

Ще один мобільний додаток дозволяє легко орієнтуватися в базовому для KLM аеропорту Схіпгол, який входить у десятку найкращих аеровокзалів світу. Schiphol Airport Map – це інтерактивна карта, з якою практично неможливо заблукати, незважаючи на те, що в аеропорту розміщуються 100 магазинів, готелі, бібліотека, музейна експозиція, спа-зона, лаунж і т.п. Карта доступна в додатках KLM app, Facebook Messenger, WeChat, Twitter.

Але технологічні новинки не обмежуються екраном смартфона. Спеціально для тих, хто приїздить у Схіпгол була розроблена «розумна» багажна аудіобірка із вбудованим GPS-модулем та динаміком. Це практично персональний гід, який кріпиться до багажу або одягу. Він сам визначає ваше місцезнаходження і може надати будь-яку корисну інформацію: де цікаво провести час, смачно й недорого поїсти, взяти в оренду велосипед, яких місць краще уникати з погляду безпеки, а які обов'язково варто відвідати. Одним словом, дуже корисна штука.

Ще одне нововведення KLM у тому, що в деяких літаках компанії не потрібно переводити гаджети в режим польоту. На борту є Wi-Fi з можливістю відправляти та отримувати повідомлення в WhatsApp, Facebook Messenger, WeChat тощо.

Авіакомпанія KLM: 100-річний союз традицій та інновацій

Що відразу помічаєш на борту літаків KLM – особлива увага до маленьких пасажирів. Для них не лише можна замовити харчування та люльку, провезти автокрісло або ліжко для подорожей. З 2-річного віку кожна дитина може стати учасником програми лояльності Flying Blue і заробляти милі, як дорослий. Також на борту є Bluey – це спеціальна розвага для дітей, яка включає мультики, фільми та ігри. В результаті батькам та іншим пасажирам не доводиться кожні 5 хвилин слухати «А коли ми прилетимо?», «А скоро вже?» та інші дитячі фрази, без яких не обходиться будь-яка сімейна подорож.

Як сучасна велика міжнародна компанія KLM приділяє увагу соціальній корпоративній відповідальності. Вона дотримується плану зниження рівня шумів і викидів СО2 в атмосферу, впроваджує біологічне паливо і зменшує кількість залишкових відходів, піклується про економне споживання води та інших ресурсів. Окреме місце посідає програма збільшення зелених насаджень KLM CO2ZERO, в рамках якої у Панамі були висаджені 126 500 дерев. Турбота про дітей проявляється і в благодійних проектах. Так, в рамках програми Wings of Support підтримку отримали 25 580 дітей по всьому світу.

100 років у небі – це майже тисяча років на землі в поняттях еволюції обслуговування, відповідальності та надійності. KLM уміє здобувати уроки з досвіду і одночасно летіти в крило з найсучаснішими досягненнями людства, роблячи шлях з точки А у точку Б максимально комфортним і безпечним.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті