П'ять причин відкрити дитині банківську картку
Реклама

П'ять причин відкрити дитині банківську картку

Навіщо дитині банківська картка та як її оформити

Цей матеріал також доступний російською
П'ять причин відкрити дитині банківську картку

На тлі зростання безготівкових платежів, дитячі картки набирають популярність як на Заході, так і на Сході. В Україні цей тренд тільки починає розвиватися. Навіщо дитині банківська картка та як її оформити ми запитали в Олега Поляка, Заступника Голови Правління ТАСКОМБАНКУ за напрямком Private banking.

– Банківські продукти для дітей стають одним з нових трендів на банківському ринку. Чому вони набирають популярності?

– Розвиток цифрової економіки та культури безконтактних платежів вносять свої корективи й у процес виховання дітей. Нинішнє покоління, яке з пелюшок розбирається в техніці, з легкістю встановлює ігри на смартфони та знаходить у мережі улюблені мультфільми, також вимагає і сучасної фінансової освіти. У Європі, наприклад, батьки вже давно використовують банківські картки, щоб навчити дітей правильно розпоряджатися грошима та підвищити їхню фінансову грамотність. 

А ще західні банки давно зрозуміли, що лояльних клієнтів можна не тільки залучати, а й «вирощувати». Адже, прийшовши одного разу до банку, клієнти неохоче переходять на обслуговування до іншої фінансової установи, звичайно за умови, що якість обслуговування їх влаштовує. Клуб Private banking – це більше ніж, просто фінансові послуги. Ми створюємо програму сімейного банкінгу. Будучи сімейним банком для наших клієнтів, ми стаємо частиною їхніх фінансових традицій і розраховуємо, що молоде покоління продовжить співпрацю саме з ТАСКОМБАНКОМ. Сьогодні для клієнтів private banking ми розвиваємо кілька клубів. Для дітей в рамках клубу ТАС-Юніор у нас працює програма, яка об'єднує кілька напрямків: від фінансових послуг – депозити до повноліття та дитячі картки – до навчальних проєктів і спеціальних дисконтних програм від партнерів.

 Як банківська картка допоможе дитині розібратися у фінансових питаннях?

– Навіщо дитині банківська картка? По-перше, картка вчить відповідальності: на картці встановлюються певні ліміти і дитина розуміє, що у неї, наприклад, на два тижні є 300 грн, 250 з яких вона витратить на шкільні обіди і тільки 50 – на власний розсуд. По-друге, дозволяє разом з батьками контролювати витрати: завдяки смс-банкінгу та історії платежів у онлайн-кабінеті, можна побачити, куди витрачається більша частина коштів, на яких покупках можна заощадити. По-третє, дозволяє розвинути навички планування власного бюджету. Розуміючи структуру своїх витрат, дитина вчиться планувати свій бюджет. Наприклад, відкладати на подарунки друзям, поїздки та екскурсії, великі покупки та обновки для себе.

П'ять причин відкрити дитині банківську картку
Фото: Shutterstock

 Для батьків, напевно, найголовнішим аспектом залишається безпека?

– Безумовно. У порівнянні з готівкою, платіжна картка безпечніший варіант. Картку ніхто не забере, і навіть якщо дитина її втратить, картку завжди можна заблокувати, зберігши кошти. Крім цього, для батьків картка, підключена до інтернет-банкінгу, дає можливість контролювати витрати дитини й у разі необхідності підтримати її фінансово. Це особливо актуально для підлітків, які їдуть на навчання за кордон.

– Ви говорили, що банк розвиває кілька клубних напрямків? Що ще пропонуєте своїм клієнтам?

– Однією з «фішок» нашого Private banking став клуб Бізнесменів, який утворився в результаті розвитку унікального підходу преміального обслуговування. Ми надаємо продукти та послуги як для примноження приватного капіталу, так і з обслуговування бізнес-потреб наших клієнтів. Сьогодні цього не робить жоден банк, що працює в Україні. Щокварталу клієнти можуть зустрітися, познайомитися, обмінятися контактами, ідеями, досвідом. В рамках клубу банк може допомогти з точки зору експертизи нових проєктів клієнтів. Крім того, банк, у особі нашого акціонера, розповідає про результати та досягнення, ділиться планами подальшого розвитку.

Також ми розвиваємо жіночий клуб – ТАС-Леді. У ньому ми пропонуємо спілкування та дозвілля для клієнтів-жінок і дружин наших клієнтів. У нас є перелік партнерів, які проводять заходи, куди банк із задоволенням запрошує жінок.

 Наскільки це допомагає розвивати напрямок?

– Ми переконані, що емоції, з якими клієнт асоціює банк, не менш важливі, ніж якість сервісу, який ми надаємо. Тому, в рамках наших клубів ми організовуємо бізнес-зустрічі та сімейне дозвілля для наших клієнтів, створюємо дитячі проєкти, програми навчання та розвиваємо партнерську мережу, щоб пропонувати клієнтам тільки найкращі або навіть унікальні можливості для втілення їхніх ідей, фінансового добробуту та створення традицій сімейного банкінгу.

Ліцензія НБУ №84 від 25.10.2011

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті