Своя справа: що потрібно для успіху бізнесменові-початківцю

Своя справа: що потрібно для успіху бізнесменові-початківцю

Чому варто читати книгу Майкла Гербера «Працювати на себе: як не прогоріти в малому бізнесі»

Цей матеріал також доступний російською
Своя справа: що потрібно для успіху бізнесменові-початківцю

Якщо ви власник малого бізнесу або ж хотіли б його розпочати, ця книжка саме для вас.

На які питання потрібно відповісти самому собі перш ніж взагалі відкривати власну справу? А що як для розвитку своєї справи вам потрібне щось більше, ніж просто підприємницький хист? Власним досвідом у книзі «Працювати на себе» з вами поділиться Майкл Гербер, консультант з малого бізнесу та засновник компанії з навчання бізнес-навичок Michael E. Gerber Companies. Журнал Inc. назвав містера Гербера «світовим гуру малого бізнесу» за його серію книг E-Myth.

Бекґраунд. Після першого видання книжки «Міф підприємництва» автор та його колеги поспілкувалися з тисячами підприємців і власників малого бізнесу, менеджерами і технічними фахівцями з усього світу, майже з усіма, хто пов’язаний із бізнесом, підприємницькою діяльністю, економічним розвитком і розвитком компанії будь-якого розміру, форми та обсягу. 

Завдяки всім цим зустрічам, книжка містить відповіді на багато запитань, які виникали щодо міфу підприємництва за багато років. Вона допоможе читачам подивитися на власну справу по-новому, можливо, застосувати інший підхід, більш рішучий та мудрий, завдяки розумінню основних принципів побудови власного бізнесу.

Чому, попри величезну кількість доступної інформації про те, як досягти успіху в малому бізнесі, лише кілька підприємців стають справді успішними?

Ви наполегливо працюєте, але не заробляєте достатньо грошей?

Що потрібно для створення власної бізнес-системи, і з чого почати?

Вочевидь, пан Гербер знає відповіді на ці питання.

І ми хочемо, щоб до того часу, як ви дочитаєте цю книжку, ви теж почали розуміти, що і як вам робити для досягнення бажаних результатів.

Оригінальна назва: The E-Myth Revised: Why Most Small Business Don’t Work and What to Do Abot It

Видавництво: «Наш формат»

Наклад: 2500 примірників

Сюжет. Коли ви починаєте власний бізнес, у вас є мрія. Мрія, яка і спонукала вас ризикнути і стати підприємцем. Але потім, у більшості випадків, мрія перетворюється на справжнє жахіття.

Саме з жертвою такого «нападу підприємництва», молодою жінкою на ім’я Сара, знайомиться автор. І далі читач немов спостерігає за спілкуванням автора і Сари, паралельно відволікаючись на поради та роздуми автора щодо основних принципів ведення бізнесу.

Логіка книжки досить чітка та зрозуміла. Назви розділів нагадують план дій або маршрутний лист, який допоможе підприємцю пройти власний шлях становлення.

На перший погляд, вона подібна до художньої книги, де через образи, історії ти отримуєш рецепт успіху, заклик до дій. Читаючи, починаєш розуміти, що існує тісний взаємозв’язок між твоїм внутрішнім світом і успіхом твого бізнесу.

З’являється бачення структури, принципів роботи та правил гри. Досить цікавий погляд на франчайзинг та корисні поради щодо виявлення та пропрацювання власних сильних та слабких сторін. Автор вчить працювати НАД своїм бізнесом, а не В ньому.

Ви не знайдете тут зарозумілих термінів, формул чи алгоритмів, але, якщо читати уважно та вдумливо, можна легко проаналізувати свій вже наявний або майбутній бізнес на відповідність його всім правилам створення ефективного малого бізнесу, таким як мета і програма розвитку, а також кадрова, організаційна та маркетингова стратегії.

Ця книжка про досягнення результатів, а не просто про те, «як досягти мети». Але такі книжки самі по собі не працюють. Працюють люди, працює ідея. Щоразу, коли ви її застосовуєте.

Головне правило – діяти. Не почавши діяти, ви залишитеся на рівні хорошої ідеї та творчої думки.

Пам’ятайте:

  • Коли ви щось чуєте, ви це забуваєте.
  • Коли ви щось бачите, ви це запам’ятовуєте.
  • Коли ви починаєте працювати, ви розумієте.

Розпочнімо.

Вам сподобається, якщо: ви власник малого бізнесу або ж хотіли б його розпочати, але не дуже волієте відвідувати нудні курси і лекції. Книжка, що написана простою, зрозумілою мовою, з любов’ю та увагою до читача, стане вам у пригоді.

Вам не сподобається, якщо: ви звикли отримувати чіткі інструкції та алгоритми дій, сподівання на певну «чарівну пігулку», завдяки якій ваш бізнес перетвориться на успішний. Ви не хочете докладати зусиль і відмовляєтеся бачити недоліки у власній стратегії ведення бізнесу.

Головна причина прочитати: практичність викладеного, наявність чітких порад і стратегій на прикладі конкретних ситуацій. І найголовніше – книга допомагає структурувати свої бажання і не забувати ту мету, яка була поштовхом для відкриття власної справи.

У тому ж дусі:

Кріс Ґільбо «Пасивний заробіток: як перетворити ідеї на гроші за 27 днів»

Що ви скажете, якщо вам запропонують залишатися на основній роботі, але паралельно створити додатковий прибуток? Цікава ідея! І головне – не потрібно відмовлятися від звичного рівня безпеки, який дає основне місце роботи.

Саме такий виклик ставить перед читачем відчайдушний автор книжки, і пропонує створити пасивний заробіток «на стороні». Для створення своєї додаткової справи, яка має принести додатковий дохід, Кріс пропонує детальний 27-денний план дій.


Гаррі Беквіт «Продаючи невидиме: керівництво з сучасного маркетингу послуг»

Гаррі Беквіт пропонує новий маркетинг – спосіб мислення від розуміння особливостей послуг до унікальної природи потенційних замовників і користувачів.

Усе починається з основ. Маркетинг – це не підрозділ у компанії. Це і є сам бізнес. А в бізнесі працюють однакові функції: аналіз, позиціонування, брендінг, планування, ціноутворення, комунікації. Але все це виявиться марним, якщо бізнес не думатиме про клієнтів: хто вони, чого бажають, про що думають, чого бояться, що хочуть почути й побачити, як їх плекати та зберігати.


Білл Олет «24 кроки до успішного стартапу»

За задумом і структурою ця книжка – інтегрований набір інструментів для підприємців, які започатковують першу чи нову справу. Вона має допомогти їм збудувати видатні підприємства, в основі яких – нові інноваційні продукти. Цей 24-кроковий посібник також стане в пригоді серійним підприємцям із масштабним досвідом у певній сфері чи галузі – як засіб ефективнішого виведення продуктів на ринок.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті